۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبر: 85195632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: ثبت نام در انتخابات با هدف رضایت خدا باشد

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ایام ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور و ثبت نام در انتخابات فقط با نیت رضایت خدا باشد .

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد افزود:حزب و گروه فایده ای ندارد و باید همه کارها برای خدا باشد و اگر با خدا باشیم و با او معامله کنیم خدا هم کمک خواهد کرد .

وی ادامه داد: شهدا همین گونه بودند و فقط با خدا معامله کردند و ماندگار شدند و هر کاری نیت خدایی داشته باشد ، پیروز خواهد بود و لذا همه حرکت های ما باید خدایی باشد تا همه مشکلات رفع شود .

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هدف دشمنان این است که بنیان خانواده را در کشورهای اسلامی از بین ببرد و با راه اندازی انواع دسیسه و توطئه در این راه تلاش می کند.

ناصری ادامه داد: دشمنان می خواهند خدا را از جامعه اسلامی بگیرند و بویژه نسل جوان را هدف قرار داده اند لذا ابتدا از اهانت و آتش زدن قرآن شروع کردند تا این کتاب راهنمای انسان را کم اثر کنند.

وی ادامه داد: دشمنان غیرت را از جامعه می گیرند تا بی تفاوتی را ترویج دهند و مردم نسبت به جامعه بی تفاوت شوند و سپس هر آنچه که خواستند انجام دهند.

امام جمعه یزد: ثبت نام در انتخابات با هدف رضایت خدا باشد

امام جمعه یزد گفت: هدف زندگی رسیدن به کمال است که اگر اینگونه بودیم و نسبت به همنوع خود هم بی تفاوت نبودیم خدا هم به ما کمک خواهد کرد و فقط باید خدا را در کارها مد نظر داشته باشیم.

امام جمعه ابرکوه: نماینده مجلس باید توانمندی اقتصادی ، فرهنگی و مدیریتی داشته باشد  امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه مجلس جایگاهی تاثیرگذار دارد گفت: مردم باید از هم اکنون کسی را تشویق به حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس کنند که قابلیت نمایندگی را از حیث اعتقاد به نظام و ولایت و مردم و نیز کاردانی و توانمندی و کارشناسی در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی و مدیریت اجتماعی داشته باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز مرکز شهرستان ابرکوه افزود: نکته مهم اینکه نماینده مجلس نباید از اشراف و قشر مرفّه و بی‌درد باشد که در این صورت کشور را دو دستی تقدیم آمریکا می‌کند بلکه باید از مردم ، با مردم و برای مردم باشد.

وی در آستانه نام نویسی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با اشاره مرحله پیش ثبت نام بیش از ۲۳ هزار نفر برای نامزدی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت : این آمار بیانگر اقبال و استقبال مردمی در انتخاب نهایی ۱۱ اسفند ماه امسال است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطر نشان کرد: ای کاش روزی برسد که مردم به نامزد منتخب خود رای دهند و نه به لیست گروه‌ها و احزاب و جناح‌ها.

وی اظهار کرد: نماینده مجلس باید وامدار مردم باشد نه وامدار هواداران و جناح خود؛ نماینده رسماً منتخب مردم است نه منتخب جناحی خاص.

حسینی تصریح کرد: البته وظیفه نماینده قانونگذاری و سپس نظارت بر عملکرد قوای مجریه و دولتمردان است و مشروعیت دولت و وزرا با تایید مجلس است.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: دولت و ملت باید بدانند راهکار حل مشکل اقتصادی کشور اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و کوتاه کردن دست واسطه‌های زالو صفت از اقتصادهای خرد و کلان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha