۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85195677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: حمایت از صنایع کوچک در اولویت قرار بگیرد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: تقویت و حمایت از صنایع کوچک با توجه به اینکه اقدامی موثر در راستای ایجاد اشتغال پایدار است، باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد در مصلای این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه حمایت از صنایع کوچک نیازمند سرمایه گذاری کم است نتایج و اثربخشی آن بیشتر و زودتر مشاهده می‌شود.
وی افزود: با آموزش‌ها و مهارت‌هایی که توسط فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود پس از کسب مهارت لازم با اعتبار و تسهیلات مختصر می‌توان کارگاه‌های کوچک را راه‌اندازی کرد.
امام جمعه بروجرد گفت: بسیاری از این صنایع کوچک راهگشا هستند و خیلی از افراد می‌توانند چنین کارگاه‌هایی را در خانه ایجاد کنند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ثبت نام افراد شایسته و توانمند برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر کسی که در خود شایستگی، توانایی و توانمندی می‌بیند و می‌داند که توان خدمت به مردم را دارد، ثبت نام کند.
وی با اشاره به سالروز جدایی بحرین از ایران اضافه کرد: در تاریخ ۲۳ مرداد ماه ۱۳۴۵ بحرین، توسط شاه و به دستور انگلیس از ایران جدا شد که این خدمت این خاندان مفلوک به کشور بوده است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ادامه داد: رونمایی ایران از موشک کروز با برد هزار کیلومتر و برگزاری رزمایش اقتدار توسط نیروی دریایی سپاه باعث انفعال آمریکا شده و نشان دهنده قدرت ایران است.
وی افزود: ایران اکنون در دنیا تبدیل به جبهه مقاومت شده و مردم همچنان با انقلاب هستند، ممکن است گلایه مند از مواردی وجود داشته باشد اما همچنان ملت ایران حامی انقلاب هستند.
امام جمعه بروجرد گفت: از دولت تقاضا داریم در بحث گرانی و تورم ورود کند و در مهار آن دقت بیشتری شود.
وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: آزادگان افتخار و ذخایر انقلاب هستند که با وجود اینکه در چنگ دشمن بودند اما علیه انقلاب و نظام حرف نزدند و وفاداری خود را نشان دادند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha