اقدام ناوهای آمریکایی، پاسخ کوبنده ایران را به‌دنبال خواهد داشت

اصفهان-ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: هر اقدام ناوهای آمریکایی که مدتی است تا نزدیکی خلیج فارس آمده اند پاسخ کوبنده و نابود کننده ایران را به‌دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا؛حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان افزود: آمریکایی‌ها در همه این سال هایی که گذشت در اقدام نظامی علیه ایران کاری از پیش نبردند و ما توانستیم حتی در روزهایی که سلاح و تجهیزات نداشتیم، دشمن را سر جای خود بنشانیم.
امام جمعه موقت اصفهان به گردش دریانوردان ناوگروه ۸۶ ارتش ایران دور کره زمین با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی در طول هشت ماه دریانوردی اشاره و بیان کرد: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب این ماموریت دریانوردان کشور نتیجه استقامت و توانمندی و کاری تاریخی و بزرگ است و نباید آن را یک حادثه نظامی یا دریایی ساده انگاشت.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه هر یک از عوامل شکل‌دهنده این ماموریت درخور توجه است، افزود: این ماموریت، نتیجه آموزه های انقلاب و در ارتقای وجهه بین المللی ایران موثر است.

وی نسبت به رواج بی تقوایی در جامعه هشدار داد و افزود: انفعال برخی نسبت به موضوع حجاب باید از سوی قوای سه گانه رسیدگی شود.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه های خود به نقش امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) در انتقال وقایع کربلا و تبیین قیام عاشورا اشاره و بیان کرد: امام سجاد (ع) در قالب دعاها و نیایش های خود در صحیفه سجادیه توانست پیام خود را در دوران اختناق به بشریت برساند.

وی با بیان اینکه در قرآن به استقامت و پایداری در راه دین تاکید شده است، افزود: اکنون بیشتر مشکلات جامعه در سطوح مختلف به‌دلیل دوری از خدا، معنویت و تقواست که با تقویت این موارد راهکارهای برون رفت از موانع هموار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha