۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85195738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: دشمن با حمله به معنویت جامعه به دنبال شکست مقاومت است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه معنویت و اخلاق می تواند انسان را مقابل ستمگران، طاغوت ها و دنیاپرستان مقاوم کند گفت: دشمن با علم به این موضوع برای تسلط بر جوامع اسلامی و مبارزه با اسلام از حربه تهی کردن آن جوامع از این ۲ امر مهم استفاده می‌کند.

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: بعد از توحید، معنویت و اخلاق موجب داشتن تفکر صحیح و عامل مهم ایستادگی در مقابل ستمگران و طاغوت ها است.

وی یادآور شد: دشمنان هم برای تسلط بر سرزمین های اسلامی و مبارزه با اسلام یکی از مهمترین حربه ها و شیوه ها را تهی کردن جامعه اسلامی و بویژه جوانان و نوجوانان از اخلاق دیده اند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه آنها تلاش می کنند فضایل و ارزش های اخلاقی را از مردم بگیرند اضافه کرد: این همان کاری است که در آندلس کردند و با رواج فساد و فحشا و بی بندو باری توانستند حکومت اسلامی را در قلب اروپا متلاشی کنند.

وی تاکید کرد: دشمن می خواهد معنویت، اخلاق و ارزشهای اسلامی را با ترویج فساد، فحشا، بی بندوباری، بی عفتی و بدحجابی از جوانان بگیرد.

حجت الاسلام تارم گفت: افراد وقتی از این ارزشها تهی شدند و به انواع و اقسام فساد، فحشا، مواد مخدر و مشروبات الکلی مبتلا و معتاد شدند نمی توان از چنین جامعه ای انتظار مقاومت و دفاع از ارزش های اسلامی و دینداری داشت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اینکه مبارزان لبنانی و فلسطینی نشان دادند با ایستادگی می توان اسرائیل را شکست داد اظهار کرد: مردم لبنان و غزه بارها و بارها این ایستادگی را نشان دادند و در واقع توکل به خدای متعال و ایستادگی رمز پیروزی آنها بوده است.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: ناوگروه ۸۶ ارتش با وجود تهدید آمریکا توانست ماموریت خود را به اتمام برساند و این موفقیت را به دست آورد و مورد تحسین رهبری قرار گیرد.

وی ادامه داد: آوردن ناو آمریکایی هم به خلیج فارس هیچ تهدیدی برای جمهوری اسلامی نیست چون خود آمریکاییها می دانند با کوچکترین تهدیدی ناوهای آمریکایی در دسترس‌ترین و راحت‌ترین هدف خواهند بود و خلیج فارس به گورستان نظامیان آمریکایی تبدیل می شود اما آنها به دلیل نزدیکی انتخابات آمریکا به دنبال ایجاد موج تبلیغاتی هستند.

حجت الاسلام تارم همچنین با اشاره به آغاز پیش ثبت نام انتخابات کشور و استقبال بالا از آن گفت: این حاکی از برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه و با حضور نیروهای کارآمد، متخصص، مومن و ولایتمدار هستیم و مطمئنا این انتخابات همراه با رقابت، امنیت و مشارکت است.

وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان بیان کرد: آزادگان از ذخایر انقلاب اسلامی هستند که به خوبی از عهده آزمایش الهی در هشت سال دفاع مقدس برآمدند و در دوران اسارتشان در سخ‌ترین شرایط امتحان خود را پس دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha