سیلاب به زیرساخت‌های برق و کشاورزی حاجی‌آباد هرمزگان خسارت زد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: سیلاب در شمال استان به‌ویژه در مناطقی از حاجی‌آباد، فین و قطب‌آباد به زیرساخت‌های برق و کشاورزی خسارت زده است.

به گزارش ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده روز جمعه با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی از چند روز گذشته در استان، اظهار کرد: در ۲ روز گذشته براساس فعالیت سامانه‌ بارشی در استان هرمزگان شاهد بارش‌هایی بودیم که خساراتی را نیز به همراه داشته است.

وی بیان کرد: در شمال استان هرمزگان به‌ویژه در مناطقی از شهرستان حاجی‌آباد، مناطق فین و قطب‌آباد شاهد وقوع سیلاب بودیم که منطقه منجر به قطع ۳۰ تیر برق و آسیب به گلخانه‌ها شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان‌کرد: در منطقه فین نیز از شب گذشته شاهد خساراتی به شبکه برق بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته برق بیشتر مناطق وصل و سایر روستاهای بدون برق نیز مشکل تا ساعات آینده مرتفع خواهد شد

حسن‌زاده همچنین از انسداد مسیرهای روستایی در منطقه فین خبر داد و گفت: در منطقه دشت کوران شاهد طغیان رودخانه کُر بودیم که امدادرسانی به روستاهای آن سوی رودخانه را دچار اختلال کرده و درحال حاضر باتوجه به فروکش کردن سیلاب رودخانه، یگان‌های امدادی و تعمیراتی شبکه برق به این دشت شده‌اند.

وی تاکید کرد: به دلیل گرمای بالا در منطقه، تمامی تلاش‌ها برای اتصال سریع‌تر برق و شبکه آب در جریان است و امیدواریم تا غروب امروز بتوانیم برق بیشتر این مناطق را برقرار کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha