نماینده مجلس: رئیس سازمان سنجش مظلوم واقع شده است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رئیس سازمان سنجش مظلوم واقع شده و نباید برایش حکم انفصال از خدمت صادر می‌شد.

حسین حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حکم انفصال از خدمت صادر شده برای رئیس سازمان سنجش کشور اظهار کرد: عبدالرسول پورعباس واقعاً مظلوم واقع شده است.

وی افزود: پورعباس با فساد و تقلب مقابله (مبارزه) می‌کند و حال می‌بینیم که برایش حکم انفصال از خدمت می‌زنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: کسی که با فساد برخورد می‌کند و جلوی تقلب می‌ایستد نباید اینگونه با وی برخورد شود بلکه باید از اقداماتش حمایت کرد.

به گزارش ایرنا، سازمان سنجش در روزهای گذشته در پاسخ به حکم انفصال صادر شده برای عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به دیوان عدالت اداری اعلام کرد که این افراد اطلاعات غلط به قاضی داده‌ و اعلام کرده‌اند دانشجو هستند در حالی که براساس حکم هیات‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون سراسری از دانشگاه اخراج شده‌اند و دیگر دانشجو نیستند.

سازمان سنجش اجازه بازگشت این افراد به دانشگاه را نداده و همین دلیلی بر حکم انفصال یک ساله پورعباس رئیس این سازمان شد که پس از انتشار این خبر سازمان سنجش در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: حکم انفصال از خدمت رئیس این سازمان با اتهام مقاومت در قبال عدم معرفی داوطلبان شهبه دار آزمون سراسری سال‌های ۱۴۰۰ و قبل از آن به دانشگاه قطعی نیست و در مهلت قانونی نسبت به آن اعتراض کرده و تجدید نظرخواهی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha