۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85196189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری کرج ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای زایران اربعین حسینی اختصاص داد

کرج - ایرنا - شهردار کرج از اختصاص ۱۲۵ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی خبر داد، گفت: مدیریت شهری کرج نیز امکانات مختلفی برای خدمات دهی به زائران اربعین مهیا کرده است.

به گزارش ایرنا، " مهرداد کیانی" روز شنبه در حاشیه نشست ستادهماهنگی اربعین حسینی استان البرز افزود: ۲۰۵ راننده اتوبوس و نیروی امدادی متخصص مدیریت شهری کرج طی روزهای آینده مسیر زائران اربعین حسینی استقرار می یابند.

به گفته شهردار کرج ۲۲۰ نفر نیز در حوزه خدمات شهری برای ارایه خدمت در اربعین اعزام می‌شوند که ۸۵ نفر آن‌ها از خدمات شهری شهرداری کرج و مابقی از شهرهای اقماری استان است.

وی همچنین به اعزام تعداد خودروهای خدماتی و آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: در اربعین امسال، ۲ دستگاه خودروی پرس زباله و ۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تیم عملیاتی از شهرداری کرج و ۲ دستگاه خودروی حمل متوفی به مهران اعزام می‌شوند.

شهردار کرج ادامه داد: همچنین اعزام ۲ دستگاه خودروی پرس زباله و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به شهر نجف اشرف نیز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال ۵۰ سطل زباله به همراه یک تن کیسه زباله به شهر نجف و دایر کردن کوکی پذیرایی در میدان اربعین پایانه مرزی مهران نیز از دیگر اقداماتی است که برای اربعین پیش‌بینی شده و کیانی به آن اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha