۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85196426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: تامین آب آشامیدنی، آسفالت و امنیت در اولویت فرمانداری اهواز قرار دارند

اهواز - ایرنا - سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اینکه این شهرستان با انبوهی از مشکلات مختلف مواجه است، گفت: امنیت، آسفالت و آب آشامیدنی مهمترین برنامه و هدف فرمانداری اهواز به شمار می‌روند.

به گزارش ایرنا سیداحمد موالی زاده روز شنبه در جریان بازدید از ایرنا مرکز اهواز همراه با معاون سیاسی، اجتماعی خود ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بیان کرد: انتظار می‌رود تمامی نهادهای خدمات رسان با ایجاد یک مرکز اطلاع رسانی، مردم را در جریان اخبار درست قرار دهند و دستاوردهای دولت و زمان آغاز و پایان طرح‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: نبود سخنگو در دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث شده تا مردم اطلاعات کافی درخصوص طرح‌های عمرانی درون شهری نداشته باشند.

سرپرست فرمانداری اهواز رسانه را پلی میان نخبگان و مدیران دانست که می‌تواند زمینه ساز توسعه و مشارکت همه جانبه کشور و استان باشد.

وی با بیان اینکه رضایت‌مندی مردم سرلوحه اقدامات فرمانداری اهواز است، افزود: از تمام مدیران فرمانداری خواسته‌ام که از نزدیک و به صورت میدانی شاهد اجرای طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف به ویژه آب و فاضلاب و آسفالت باشند.

فرماندار: تامین آب آشامیدنی، آسفالت و امنیت در اولویت فرمانداری اهواز قرار دارند

موالی زاده گفت: تامین امنیت، آسفالت و آب آشامیدنی سه اولویت مهم فرمانداری اهواز هستند و تلاش می‌کنیم رضایت‌مندی مردم را در این موارد جلب کنیم.

وی آبرسانی به روستاها را یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان عنوان کرد و افزود: چندی پیش مشکل آبرسانی به منطقه ملاشیه برطرف شد و اکنون درصدد آبرسانی به منطقه "عین دو" اهواز هستیم تا آب پایداری داشته باشند.

بهسازی ورودی‌های اهواز، راه‌اندازی خط بی‌آرتی، بهسازی مسیر طریق الحسین (پلیس راه قدیم تا ملاشیه)، رسیدگی به وضعیت سگ‌های ولگرد، جمع آوری مراکز ارائه قلیان و فعالیت مجدد متروی اهواز توسط قرارگاه خاتم الانبیاء از دیگر مواردی بود که فرماندار اهواز به آنها اشاره کرد.

شهر اهواز با مساحت حدود ۱۹ هزار هکتار به عنوان پنجمین شهر بزرگ ایران و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب غرب کشور است.

فرماندار: تامین آب آشامیدنی، آسفالت و امنیت در اولویت فرمانداری اهواز قرار دارند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha