بخش نمایشگاه به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های اردبیل افزوده شد

اردبیل - ایرنا - دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل گفت: زمان برگزاری اختتامیه جشنواره اواخر شهریور ماه امسال است و در کنار آن با برگزاری ۲ روزه نمایشگاه رسانه این رویداد نسبت به سال‌های قبل متفاوت و پرنشاط خواهد بود.

سجاد ناصر آزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره را ۲۲ مرداد ماه اعلام کرد و افزود: بنابر آخرین اطلاعیه دبیرخانه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل، این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان و اصحاب مطبوعات، نمایندگی مطبوعات سراسری، خبرگزاری‌های فعال و پایگاه‌های خبری استان که تاکنون موفق به ارسال اثر نشدند ، دعوت کرد تا در مهلت باقیمانده برای شرکت در این جشنواره اقدام و آثار تولیدی خود در رسانه‌های برخط و چاپی را در سامانه http://ardebil.pressfestival.ir بارگذاری کنند.

ناصرآزاد با بیان اینکه هیات داوران جشنواره از هفته آینده فرآیند بررسی و داوری آثار دریافتی را آغاز خواهند کرد، اظهار کرد: داوری آثار به صورت چند مرحله‌ای انجام خواهد شد تا با انتخاب آثار فاخر، علاوه بر ارج نهادن به تولیدکنندگان آن، الگوهایی معرفی کنیم که موجب ارتقای محتوای کیفی رسانه‌ها و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در همگرایی، تبادل تجربیات و ترغیب همکاران به خلق و تولید آثار ماندگار و ارزشمند بسیار مهم است و اثرهای منتخب، در نمایشگاه ۲ روزه به نمایش گذاشته خواهند شد تا الگوهای استاندارد و حرفه ای در عرصه خبر و رسانه‌ها به علاقه‌مندان بهتر معرفی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha