رقابت‌های لیگ برتر والیبال کارگران کشور در شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - رقابت‌های لیگ برتر والیبال کارگران کشور با حضور هشت تیم به میزبانی شاهرود در استان سمنان آغاز شد.

دبیر فدراسیون والیبال کارگری کشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از رقابت‌ها به مدت چهار روز و با حضور هشت تیم‌ از سراسر کشور، در شاهرود استان سمنان برگزار می‌شود.

حمید حق‌بین با بیان اینکه هر تیم ۱۲ والیبالیست، سرمربی و سرپرست به همراه دارد، ابراز کرد: هشت تیم حاضر در این مسابقات از استان‌های سمنان (کات شاهرود)، تهران، البرز، خراسان، گلستان، کرمان، مرکزی و آذربایجان شرقی، با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سالن تختی شاهرود برگزار می‌شود، اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده بر اساس قرعه‌کشی در ۲ گروه چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند.

دبیر فدراسیون والیبال کارگری کشور با بیان اینکه دیدارها در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، افزود: طی ۲ روز نخست برگزاری ۶ دیدار در دستور کار است.

حق بین با اشاره به اینکه پنج داور این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند، ابراز کرد: سه داور از شاهرود، یک داور از سمنان و یک داور اعزامی از فدراسیون والیبال، کار قضاوت این دوره از رقابت‌ها را برعهده دارند.

دبیر فدراسیون والیبال کارگری کشور بیان کرد: قهرمان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال بانوان کارگر کشور بهمن ماه سال گذشته با حضور ۶ تیم به میزبانی شاهرود در استان سمنان برگزار شد.

شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی دارد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha