شلیک پلیس سارقان حرفه‌ای را در بویین زهرا زمین گیر کرد

قزوین- ایرنا- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی تعقیب و گریز ۲ سارق کابل برق توسط ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا، یکی از سارقان جان باخته و سارق دیگر مجروح شد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین ،سردارعلی ابراهیمی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پاسگاه انتظامی محمدآباد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی با ۲ سارق که در حال سرقت کابل برق بودن مواجه شده و بلافاصله برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده ماموران با یک دستگاه خودرو سواری پراید فاقد پلاک، رانندگی خلاف جهت و خطرناک از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران که در تعقیب و گریز صورت گرفته تمام تلاش خود را برای متوقف کردن سارقان انجام داده بودند به دلیل عدم توجه سارقان به دستور ایست پلیس، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به خودرو متهمان تیراندازی و آن‌ها را متوقف کردند.

سردارابراهیمی با اشاره به اینکه در تیراندازی ماموران هر ۲ سارق مورد اصابت گلوله قرار گرفته که این موضوع فوت یکی از سارقان را در پی داشته و سارق دیگر برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده است، خاطرنشان کرد: سارقان از افراد حرفه‌ای و سابقه دار است که در بررسی پرونده آن‌ها ۱۲ فقره سابقه سرقت دیده می‌شود.

کشف البسه و لوازم پزشکی قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه سواری پژو در عملیات ماموران یگان امداد این شهرستان و کشف ۶ هزار و ۱۳۸ قلم انواع لوازم پزشکی و ۲۵۹ ثوب البسه قاچاق خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط نیروی انتظامی استان قزوین ،سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه سواری پژو که با یک سرنشین در حال تردد بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت که در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو ۶ هزار ۱۳۸ قلم لوازم پزشکی و ۲۵۹ ثوب البسه قاچاق به ارزش تقریب ۲ میلیارد ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: راننده به همراه سرنشین با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۳ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در بوئین زهرا خبر داد و گفت: در این عملیات ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سردار علی ابراهیمی افزود: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان بوئین زهرا شناسایی و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی برای پلیس محرز و محل اختفا و نگهداری مواد مخدر شناسایی و اقدامات مقدماتی جهت اخذ دستور ورود به مخفیگاه متهم از طرف مرجع قضایی انجام شد و سرانجام ماموران مبارزه باموادمخدر و یگان امداد شهرستان بوئین زهرا با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل اختفای متهم مراجعه و در اقدامی سریع موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از محل مقدار ۳۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با دستگیری متهم و درادامه تحقیقات تخصصی ماموران مشخص شد ، مابقی موادمخدر در مغازه‌ای درشهر" دانسفهان" می‌باشد که ماموران این پلیس باهماهنگی قضایی وباهمکاری ماموران کلانتری "رامند" به محل اعزام و ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ نفر دستگیر شدند .

سردار ابراهیمی با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات گفت :مبارزه پلیس با مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی فراجا می‌باشد وشهروندان می‌توانند با در اختیار گذاشتن اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید و فروش مواد مخدر، نقش خود در حوزه مبارزه با مواد مخدر را ایفا کنند.

مأمور قلابی به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: با اقدام بموقع ماموران کلانتری ۱۱ مدرس، فردی که در پوشش ماموران یگان امداد، قصد سوء استفاده از لباس مقدس نیروی انتظامی را داشت دستگیر شد.

سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر افزود: واحد گشت خودروئی کلانتری ۱۱ مدرس شهرستان قزوین، حین گشت زنی در حوالی میدان سید حسن نصرالله با یک دستگاه خودرو سواری پراید که راننده آن البسه یگان امداد نیروی انتظامی را به تن داشته مواجه می‌شوند.

وی افزود: ماموران که به دلیل عدم شناسایی راننده به او مشکوک شده بودند برای بررسی مدارک هویتی او وارد عمل شده و از خودرو پیاده می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: متهم که پس از مشاهده ماموران با خودرو خود به سمت باغات باراجین متواری شده بود با سرعت عمل ماموران در یکی از خروجی‌های فرعی متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه در بازدید از خودروی متهم تعدادی از تجهیزات پلیسی مانند بی سیم، شوکر، افشانه فلفل به همراه یک قبضه کلت کمری فندکی کشف شده، از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و کلاهبرداری افراد سود جو، در مواجهه با ماموران پلیس با دیگر کارکنان ادارات دولتی از آن‌ها تقاضای ارائه مدارک شناسایی و حکم مأموریت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha