پروازهای اربعین از فرودگاه بین‌المللی گرگان برقرار شد+ فیلم

گرگان- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: با هدف تسهیل در تردد و رفت و آمد زوار اربعین حسینی، چهار پرواز در مسیر گرگان- نجف برقرار شد.

علی متانت روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: در حال مذاکره برای افزایش تعداد پروازهای توسط شرکت‌های هواپیمایی دیگر در مسیر گرگان - نجف هستیم که به زودی نتیجه آن مشخص خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد مجموعه فرودگاه‌های گلستان در دولت سیزدهم، بیان داشت: در این مدت زیرساخت‌های فرودگاهی تکمیل شده بطوری که ترمینال‌های مسافری فرودگاه شهدای گرگان با ظرفیت ایجاد شده، سالانه امکان از سه میلیون مسافر با پروازهای داخلی و جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر در پروازهای خارجی را دارد.

متانت افزود: همچنین تکمیل زیرساخت‌های فرودگاهی در گلستان سبب شده همکاران ما ظرفیت انجام امور هوایی پروازهای داخلی و خارجی را همزمان انجام دهند.

وی ادامه داد: در فرودگاه کلاله با توجه به استقبال مردم شرق استان به ویژه برای مقاصد تهران و زابل و زاهدان، براساس مصوبه سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، کارهای مقدماتی احداث جایگاه سوخت این فرودگاه به اتمام رسیده و به زودی پیمانکار مربوطه احداث آن را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان همچنین به جاسگاه رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی صحیح اشاره کرد و کرد: ایرنا در انتشار به موقع و درست اخبار، ویژگی خاصی دارد که آن را در صحت کامل با دریافت از منابع رسمی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

متانت تاکید کرد: این رسانه پل واقعی ارتباط بین مردم و مسوولان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha