طرح‌های نیمه‌تمام میکروالکترونیک مورد حمایت قرار می‌گیرند

تهران - ایرنا - برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمام در این بخش که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در فراخوانی اعلام کرد: در راستای راه‌اندازی مرکز ملی پیشران میکروالکترونیک از طرح‌های ساخت تراشه حمایت ویژه می شود و این طرح در اولویت برای تکمیل فرآیند طراحی تا نمونه‌سازی تولیدی قرار می گیرند.

براساس فراخوان روز شنبه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این حمایت برای طرح‌هایی است با اولویت گلوگاهی و راهبردی که حداقل ۲ بار نمونه‌سازی شده‌اند و نتایج قابل تأیید و رو به پیشرفت داشته‌اند.

در این فراخوان تاکید کرد در راستای حمایت از تولید دانش بنیان میکروالکترونیک در صورت وجود ضمانت خرید عمده از بهره‌برداران معتبر، هزینه ساخت ماسک ست توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری حمایت می شود.

برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از متقاضیان دعوت کرد از ۲۱ مرداد ماه تا ۳۱ شهریور، ضمن ثبت نام در این فراخوان در سایت خدمت این معاونت، پروپوزال طراحی، اسناد آخرین وضعیت نمونه‌سازی و نتایج تست‌های انجام شده و اسناد مرتبط با نیاز بهره‌بردار را به صورت محرمانه به دبیرخانه محرمانه معاونت علمی خطاب به برنامه ملی میکروالکترونیک و ایمیل micro@isti.ir ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha