شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از پیشگامان صنعت نفت و گاز در منطقه به شمار می‌رود

مشهد-ایرنا-مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق گفت: این شرکت فعالیت‌های خود را در حوزه اکتشاف، استخراج و تولید نفت و گاز طبیعی انجام می‌دهد و یکی از پیشگامان صنعت نفت و گاز در منطقه به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی فرشید خیبری روز شنبه و در نشست آشنایی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با ظرفیت‌های بازار فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی در مشهد افزود: شرکت نفت و گاز شرق پیشرفته‌ترین فناوریها و روشهای استخراج نفت و گاز را به کار می‌گیرد و در این مسیر تصمیم دارد تا با استفاده از توان پارک علم و فناوری خراسان رضوی و شرکت‌های عضو آن بتواند در روند این رشد تسریع ببخشد.

وی اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکید بر استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش‌بنیان است و در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، اقلام مکانیکی، ابزار دقیق و برق نیازمند همکاری هستیم.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت:ظرفیتهای بازار فناوری در این پارک در موضوع نفت و گاز از اهمیت بالایی برخوردار است و پردیس انرژی به عنوان یک مرکز نوآوری و تحقیقاتی در صنعت انرژی دارای توانمندیهای فراوانی است.

مسعود میرزایی شهرابی افزود:پارک علم و فناوری خراسان رضوی با ارائه محیط مناسبی برای ترویج همکاری بین شرکتها، دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی تلاش می‌کند تا با بهره گیری از ظرفیتهای علمی و فنی، امکان توسعه و بهبود فناوریها و نوآوریهایی که به صنعت نفت و گاز ارتباط دارند را فراهم می‌سازد.

وی ادامه داد: در این پارک، فضایی برای ارتقای توانمندیهای‌ انسانی در زمینه‌های مختلف از جمله مهندسی نفت، ژئوفیزیک، سیستم‌ها و تجهیزات نفت و گاز، مهندسی نیروی دریایی و سایر رشته‌های مرتبط وجود دارد.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به جایگاه راهبردی پارک علم و فناوری خراسان در صنعت نفت و گاز، می‌توان انتظار داشت که ظرفیتهای بیشتری با حمایت و سرمایه‌گذاری مناسب در این حوزه توسعه یابد و این مجموعه به عنوان یک مرجع اصلی فناوری و نوآوری در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha