۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85196929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر شورای‌ عالی جهاد سازندگی عُروج بسیجی اصفهانی را تسلیت گفت

اصفهان - ایرنا - دبیر شورای‌ عالی جهاد سازندگی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، عُروج جهادگر بسیجی " محمدرضا احمدی " در استان اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، جهادگر بسیجی محمدرضا احمدی، مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان بامداد امروز شنبه در مسیر اردوی جهادی به سوی یکی از روستاهای محروم فریدونشهر در غرب اصفهان دچار سانحه رانندگی شد و در راه خدمت‌رسانی به مردم به سوی دیار حق شتافت.

سید امیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و دبیر شورای عالی جهاد سازندگی با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه این جهادگر بسیجی را به خانواده او و همه جهادگران کشور تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: "عروج شهادت‌گونه بسیجی مخلص و مدیر جهادی خدوم مرحوم محمدرضا احمدی مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان که اقدامات بسیار ارزشمندی در عرصه خدمت‌رسانی به محرومین داشت را تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم".

همچنین سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با انتشار پیامی، عروج آسمانی محمد رضا احمدی مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: "خبر عروج آسمانی و شهادت گونه بسیجی جهادگر خستگی ناپذیر برادر محمد رضا احمدی موجب تأثر و تألم اینجانب و جهادگران کشور شد. این جهادگر مخلص همواره در تلاش و خدمت به محرومین و نیازمندان کشور بود و درگذشت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای گروه های جهادی ایران اسلامی است. اینجانب شهادت ایشان را به جهادگران سرافراز و با اخلاص، خانواده معزز و تمامی بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم".

سرتیپ دوم پاسدار زهرایی در این پیام تصریح کرده است: " کماکان از مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص تسریع در تصویب قانون اصلاحات بسیج سازندگی (قانون شهدای جهادگر) پیگیریم تا زودتر حقوق از دست رفته خانواده معزز این شهدا احیاء شود".

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha