۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85197086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست صدرنشین لیگ برتر فوتبال کردستان در هفته سیزدهم رقابت‌ها

سنندج- ایرنا- هفته سیزدهم‌ لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان با شکست آبیدر سنندج، صدرنشین جدول رقابت‌ها، برابر هیات فوتبال بانه همراه بود.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان، تیم صدر جدولی آبیدر سنندج بازی را با یک گل به تیم رده ششمی هیات فوتبال بانه واگذار کرد.

آکادمی ذوالفقارنسب سنندج ۲ بر صفر، تیم آخر جدول رقابت‌ها، شاهین سنندج را از پیش رو برداشت و تکنام گروس بیحار و کوردان سقز هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بازی تراکتورسازی دیواندره و شهرداری مریوان هم به تساوی یک بر یک کشید و رقابت شهرداری قروه و شهرداری سروآباد بدون گل پایان یافت.

بر این اساس، آبیدر سنندج با ۳۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، شهرداری مریوان با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول و تکنام گروس بیجار با ۲۴ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

در پایان لیگ در صورت امتیازهای برابر ۲ یا چند تیم، نتایج مجموع بازی های رو در رو در اولویت خواهد بود.

همچنین در نهایت سه تیم پایانی جدول به لیگ دسته اول استان سقوط خواهد کرد.

آبیدر سنندج، شهرداری مریوان، تکنام گروس بیجار، کوردان سقز، آکادمی ذوالفقارنسب سنندج، هیات فوتبال بانه، شهرداری قروه، تراکتورسازی حبیبی دیواندره، شهرداری سروآباد و شاهین سنندج، ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha