۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85197269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نداشتن سالن اختصاصی مهمترین چالش تکواندوکاران بوشهری است

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: نداشتن سالن اختصاصی در مراکز شهرستان های این استان یکی از کمبودهای این رشته ورزشی است که مشکلاتی برای ورزشکاران ایجاد کرده است.

سید جلال سیدمردانی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با وجود سه هزار و ۱۶ تکواندوکار بوشهری داشتن یک سالن اختصاصی در شهر بوشهر نمی تواند تامین کننده نیاز های این ورزش در دو حوزه برگزاری مسابقات و تمرین باشگاه ها قرار گیرد.

وی افزود: تکواندو جزو سه رشته پرجمعیت استان است و استعداد های درخشانی همچون قهرمان جهان علیرضا بخت در خود جای دارد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر تصریح کرد: تنها سالن اختصاصی تکواندو در مرکز استان است و دیگر کلاس ها در سالن‌های اداره ورزش برگزار می‌شود.

سیدمردانی با اشاره به برگزاری مسابقات به وسیله سیستم های الکترونیکی گفت: تهیه سیستم های الکترونیکی به تعداد شهرستانهای فعال استان مورد درخواست این هیات بوده است.

وی گفت: که با توجه به هزینه بالا تهیه این امکانات با مشکل و سختی رو به رو است.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر افزود: هر ورزشکار برای موفقیت نیاز به شرکت در رویدادها و مسابقات برای محک زدن خودش دارد.

سیدمردانی اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر رویدادها و مسابقات در مرکز کشور و پایتخت برگزار می شود، عمده هزینه برای ورزشکاران، هزینه ایاب و ذهاب است.

وی گفت: اگر این مهم با حمایت منظم اداره ورزش و حامیان مالی انجام شود، تکواندوکاران استان نتایج بهتری نسبت به چیزی که تا کنون بدست آوردن را برای استان و کشور به ارمغان می‌آورند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر تصریح کرد: در زمان حاضر این هیات در چهار روستا باشگاه تکواندو را فعال کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha