۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85197299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۰ طرح هادی روستایی در زنجان نیازمند بازنگری است

۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85197299
۲۸۰ طرح هادی روستایی در زنجان نیازمند بازنگری است

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: هم اکنون ۲۸۰ طرح هادی روستایی در این استان نیازمند بازنگری است که امیدواریم ۱۲۰ مورد آن امسال به سرانجام برسد.

رضا خواجه ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر حدود ۹۰۵ روستا در این استان وجود دارد که برابر قانون، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مکلف به تهیه طرح هادی جمعیت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه استان زنجان مطالعه طرح هادی در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به پایان رسانده و در این زمینه از میانگین کشوری بالاتر است.

این مسوول ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بدون تعهد و بنابر نیاز، مطالعه طرح هادی در روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار را نیز مورد توجه قرار داده است.

خواجه ای افزود:تاکنون بازنگری طرح هادی در ۴۲۰ روستای استان انجام گرفته است و طبق برنامه ریزی ها در سال جاری نیز این مهم مصوب و پیگیری خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد:بازنگری طرح هادی روستاهای نیازمند، در اولویت های استان قرار دارد چون در دیگر روستاها حجم توسعه روستایی برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان کافی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha