۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85197499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح آبرسانی با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان خرمدره اجرا شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال پنج طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره اجرا شد.

علیرضا جزء قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین طرح آبرسانی به روستای نصیرآباد واقع در بخش مرکزی شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی اظهار داشت: این طرح شامل احداث ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲ کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره سازی آب با ظرفیت هزار مترمکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

جزء قاسمی یادآورشد: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکین این روستا، عملیات استانداردسازی ۸۷۰ فقره انشعاب برای جمعیتی افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه جایگزین برای روستای نصیرآباد نیز به عمق ۱۸۰ متر و با دبی ۲۰ لیتر در ثانیه در دست اقدام است که با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث مخزن ذخیره آب یک هزار مترمکعبی روستای سوکهریز در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست اجراست.

جزء قاسمی گفت: عملیات اصلاح شبکه روستای سوکهریز نیز با هدف کاهش حوادث و اتفاقات آب به طول ۱۲ کیلومتر و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دستور کار قرار دارد که بزودی آغاز می شود.

وی افزود: عملیات احداث چهار کیلومتر خط انتقال برای روستای "باغ دره" و بهره برداری از چشمه دوم این روستا با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

این مسئول یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای باغ دره با مشارکت اهالی و تامین لوله توسط قرارگاه بسیج سازندگی استان انجام پذیرفت که با اجرای آن جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفراز خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی بیان کرد: احداث ۲ کیلومتر خط انتقال و بهره برداری از چشمه دوم روستای "فلج" در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: رفع تنش آبی در روستای هدف گردشگری "انجلین" با بهره برداری از چشمه دوم این روستا و احداث ۴۰۰ متر خط انتقال نیز از دیگر اقدامات این شرکت در شهرستان خرمدره طی سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha