۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85197617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

تهران- ایرنا- سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از برگزاری ششمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در روز جمعه ۲۷ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، ششمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۲ صبح جمعه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ در ۱۱ شهرستان به شرح جدول شماره (۱) مندرج در ذیل این اطلاعیه برگزار می‌شود. فرایند برگزاری آزمون صبح از ساعت هشت صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرایند بسته می شود و داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ صبح از ساعت هشت و ۳۰ الی ۱۲ بعدازظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر است. برای اطلاع آن دسته از داوطلبانی ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌شوند، شهرستان ها و آدرس واحد رفع نقص به شرح جدول شماره (۲) مندرج در ذیل این اطلاعیه است.

برای مشاهده جدول شماره یک و دو (استان محل برگزاری آزمون و باجه های رفع نقص) اینجا را کلیک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha