۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85197637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ هزار و ۴۰۰ زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند

۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85197637
۹ هزار و ۴۰۰ زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: تاکنون ۹ هزار و ۴۰۰ نفر از این استان در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۵ درصد را مردان و ۳۵ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

ابراهیم احدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرآیند ثبت نام برای مشتاقان حضور در مراسم اربعین حسینی از پنجم مرداد سال جاری آغاز شده که با استقبال خوب اقشار مختلف مواجه شده است.

وی با بیان اینکه اغلب زائرین این استان، مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند، اضافه کرد: آغاز عملیات اربعین از ۲۷ مرداد (اول صفر) اعلام شده که به متقاضیان توصیه می شود بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.

این مسوول ادامه داد: بسته های مختلفی از تعهدات بیمه ای با مبالغ پرداختی بسیار پایین تعیین شده است که زائران می توانند هر یک از این بسته ها را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه زائرین ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند، اظهار داشت: زائرین در سامانه سماح ثبت نام و زمان سفر خود را مشخص کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان زنجان خاطر نشان کرد: زائران می توانند با مراجعه به سایت سماح به نشانی samah.haj.ir نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha