۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85197668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان تیراندازی منجر به قتل ۲ شهروند ریگانی دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان ریگان از دستگیری سه نفر از عوامل قتل ۲ شهروند ریگانی خبر داد و گفت: در پی یک نزاع مرگبار و تیراندازی منجر به قتل ۲ شهروند ریگانی، شامگاه گذشته متهمان دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، جواد دهقان در تشریح جزئیات این خبر افزود: فروردین ماه امسال پس از اعلام وقوع یک نزاع مرگبار در محور مواصلاتی ریگان به نرماشیر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: سرانجام با تلاش دستگاه قضایی و همکاری فرماندهی سپاه ریگان، فراجا، سران طوایف و ریش سفیدان، سه متهم شامگاه گذشته دستگیر شدند.

دهقان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه انتقام جویی شخصی را علت و انگیزه خود اعلام کردند، ادامه داد: متهمان با استفاده از سلاح کلاشینکف در ۲۲ فروردین سال جاری در مسیر جاده ریگان به نرماشیر اقدام به تیراندازی کردند که منجر به قتل ۲ نفر و مجروح شدن یک خانم و کودک شد، سپس متهمان بلافاصله از صحنه متواری شدند.

رییس دادگستری شهرستان ریگان بیان کرد: این پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در حال رسیدگی است و دستگاه قضایی به صورت دقیق و فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد کرد.

وی اعلام کرد: دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت مردم هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت و برخورد قاطع در انتظار متهمان خواهد بود.

ریگان در ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha