استاندار مازندران: شکوه راهپیمایی اربعین حسینی موجب حیرت جهانیان شده است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با اشاره به اینکه اربعین رزمایش بزرگ عاشورایی به شمار می رود، گفت: جهانیان از برپایی باشکوه مراسم اربعین توسط ملت ایران و شیعیان متحیر هستند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، ‌ سید محمود حسینی پور در جمع موکب داران استان مازندران با گرامیداشت ایام عزای سید و سالار شهیدان، افزود: هرکس سوار بر کشتی نجات بخش امام حسین (ع) شود زنده و جاودانه خواهد ماند.

وی ادامه داد: شهدا با آرمان‌های امام حسین (ع) به میدان رفتند و نامشان جاودانه شد و از این رو سبک زندگی حضرت امام حسین علیه السلام در شعار اربعین پوشیده است

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اهمیت مقام و جایگاه شهدای کربلا و دفاع مقدس گفت: امروز باید میدان را بشناسیم و برای آن تلاش و جانفشانی کنیم.

استاندار مازندران: شکوه راهپیمایی اربعین حسینی موجب حیرت جهانیان شده است

وی اربعین را رزمایش پیوستن به امامی دانست که در واقعه عاشورا او را تنها گذاشتند و افزود: واقعه عاشورا به ما آموخت که هرگز نباید امام خود را تنها گذاریم و ملت ایران اجازه نداد که آسیبی به امامش برسد.

حسینی پور پیاده‌روی اربعین را بزرگترین همایش مسالمت آمیز ثبت شده در تاریخ بشری دانست و گفت: جهانیان از برپایی باشکوه مراسم اربعین توسط ملت ایران و شیعیان جهان متحیر هستند و باید دید معرفتی خود را نسبت به اربعین قوی‌تر کنیم.

وی افزود: برنامه آمریکا این است که این راهپیمایی را از محتوا خارج کند و تأثیری نداشته باشد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه موکب فقط نباید به چند روز اربعین خلاصه شود، اعلام کرد: موکب را باید به ستادی برای انجام مأموریت برای آزادسازی قدس عزیز تبدیل کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha