شایعات به اعتماد عمومی آسیب می‌زند/ نمایندگان به صحت اظهارات خود توجه کنند

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون انقلاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تقویت ثبات اقتصادی در کشور نیازمند ایجاد آرامش هستیم، گفت: بیان شایعات در مورد افزایش قیمت بنزین منجر به التهاب روانی جامعه می‌شود.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه هدف دولت و مجلس حل مشکلات معیشتی مردم است، گفت:در این بین، قوای سه گانه نیاز به همدلی و همراهی بیشتر دارند و نمایندگان باید در نطق های خود به صحت و سقم موضوعات توجه کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه مهمترین سرمایه جامعه، اعتماد عمومی است، اظهار داشت: ترویج شایعات موجب از بین رفتن سرمایه اجتماعی شده و انسجام عمومی را متزلزل می کند.

عضو فراکسیون انقلاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تقویت ثبات اقتصادی در کشور نیازمند ایجاد آرامش هستیم، گفت: بیان شایعات در مورد افزایش قیمت بنزین منجر به التهاب روانی جامعه می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت و مجلس اعلام کردند که در سال جاری نرخ حامل های انرژی افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: طرح اینگونه شایعات تبعات منفی برای جامعه دارد، نمایندگان باید در نطق های خود به جوانب آن توجه کنند و از بیان موضوعاتی که به اعتماد عمومی آسیب می‌زند، پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، اخیرا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی و نطق های خود اعلام کردند که دولت به دنبال افزایش نرخ حامل‌های انرژی و برخی از کالاهای اساسی است درحالی که دولت در قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha