استقبال مطلوبی در چهارمحال و بختیاری از پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شده است

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال گفت:استقبال خوب و مطلوبی در مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز یکشنبه در مجمع روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی به برون‌رفت استان از مشکلات کنونی کمک می‌کند که این مهم نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.‌

وی استمرار فعالیت‌های فرهنگی با هدف تاثیرگذاری بیشتر را، ضروری دانست و افزود: برای پیشرفت و تعالی چهارمحال و بختیاری نیازمند به وحدت، همدلی، هم‌افزایی و وفاق هستیم.

حسین‌میرزایی نهادینه شدن فرهنگ تکریم در چهارمحال و بختیاری ر از ضروری اعلام و تصریح کرد: این کار به تقویت فرهنگ کمک می‌کند و بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات سال‌جاری اظهار داشت: این انتخابات هم‌اکنون در مرحله پیش‌ثبت‌نام قرار دارد.

وی گفت: انتخابات امسال به‌عنوان نخستین انتخابات دولت سیزدهم است و دشمن حساسیت ویژه‌ای نسبت به آن دارد.

حسین‌میرزایی به حضور پرشور و گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی و پای‌بندی آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: البته در چهارمحال و بختیاری یک‌سال قبل از برگزاری انتخابات سال‌جاری، نخستین نشست‌های هماهنگی انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم را ضروری دانست و یادآور شد: شفافیت سیاست اصلی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عدالت، مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت در انتخابات را از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در فرصت باقی مانده، از نخبگان و دغدغه‌مندان توسعه چهارمحال و بختیاری دعوت شد برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام کنند تا رقابت بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری تا پایان روز ششم نسبت به تمامی ادوار گذشته ثبت‌نام‌ها رکورد زد.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: از مجموع افرادی که موفق به پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری شده‌اند ۱۱ درصد بانوان و ۸۹ درصد آقایان هستند.

وی افزود: تعداد داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه چهارمحال و بختیاری تا پایان روز ششم از شهرکرد، سامان و بن ۱۵۱ نفر، از اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار ۱۲۶ نفر، از لردگان، فلارد و خانمیرزا ۱۱۲ نفر و از بروجن ۶۴ نفر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از مجموع پیش‌ثبت‌نام شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری چهار درصد دارای مدرک حوزوی، ۱۶ درصد دکتری، ۶۸ درصد کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) و ۱۲ درصد کارشناسی (لیسانس) دارند.

وی یادآور شد: از این تعداد ۴۲ درصد ۳۰ تا ۴۰ سال و بقیه بالای ۴۰ سال سن دارند.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: پیش‌ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه آغاز شد و تا ۲۲ مردادماه جاری ادامه دارد که به‌عنوان شرط ثبت‌نام نهایی به‌شمار می‌رود.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: برای محقق شدن انتخاباتی رقابتی و توأم با مشارکت حداکثری مردم، از تمامی نخبگان، متخصصان، فرهیختگان و صاحب‌نظران متعهد و کسانی که دغدغه پیشرفت و تعالی چهارمحال و بختیاری را دارند انتظار می‌رود در مدت زمان باقی‌مانده اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند تا روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال‌جاری شاهد انتخاباتی پُرشور، گسترده و اُمیدآفرین باشیم.

مدیر روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: صدا و سیما در پخش برنامه‌های متنوع رادیویی، تلویزیونی و خبر به تمامی فرهنگ‌ها توجه کند.

حمیدرضا حبیبیان تاکید کرد: اجازه ندهیم برخی نامزدهای انتخاباتی از روش‌های نادرست برای جمع‌آوری راس استفاده کنند بلکه باید به سلامت در انتخابات توجه شود.

رییس روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رسانه‌های گروهی در اطلاع‌رسانی میزان و نحوه مصرف برق همزمان با تابستان گرم سال‌جاری با این شرکت همکاری کردند.

حسن بیژنی تصریح کرد: دولتمردان باید تقویت روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و تجهیز آن‌ها به وسایل و امکانات نوین و پیشرفته را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۱ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha