۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85197842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخش زیادی از مشکلات ایمنی مسیر ایلام - مهران حل شده است

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راهور با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای اربعین، گفت: بخش زیادی از مشکلات ایمنی مسیر ایلام-مهران حل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «سیدکمال هادیانفر» روز یکشنبه در بازدید از مرز مهران اظهار کرد:ماموریت طرح ترافیکی اربعین ۱۴۰۲ از ۲۷ مرداد شروع می‌شود و اوج ماموریت ما ۱۵ شهریور در روز اربعین حسینی خواهد بود.

وی تصریح کرد: از شرقی ترین مسیر کشور تا مرزهای غربی، پلیس راهور در بحث ترافیکی و ایمنی آماده خدمات رسانی به زوار اربعین است.

سردار هادیانفر گفت: امسال در مرزهای شش گانه کشور به سمت عراق ۳۷ هزار نیرو در ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از مرزهای اربعینی خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به بازدید از محور ایلام به مهران عنوان کرد: ایمن سازی مسیرهای ارتباطی برای پلیس راهور بسیار مهم و با اهمیت است.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی در مسیر ایلام به مهران نسبت سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته، اما هنوز به طور کامل ایمن سازی نشده و نیاز است مسئولان هرچه سریعتر این بخش ها را تکمیل کنند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه ۹۴ درصد از زائرین اربعین حسینی از مرزهای زمینی استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود امسال شاهد حضور ۴ میلیونی زائرین اربعین حسینی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha