۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85197870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلسه اضطراری نتانیاهو با فرمانده نیروی هوایی و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- در پی به صدا درآمدن زنگ خطر در ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل استعفا و انصراف نیروهای ذخیره از انجام خدمت، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی و «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، دیدار و درباره مسایل امنیتی گفت‌وگوکرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این دیدارها در پی اظهارات «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه شایستگی ارتش نه تنها مثل قبل نخواهد شد، بلکه با گذر زمان شاهد آسیب خواهد بود، صورت گرفته است.

«تومر بار»، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی روز جمعه در دیدار با نیروهای ذخیره متمرد از خدمت درباره افزایش آسیب‌ پذیری‌های ارتش، به ویژه نیروی هوایی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «آی۲۴»، تومر بار گفت: «ارتش اسرائیل همیشه آماده جنگ است، اما آسیب به نیروی هوایی به دلیل استعفای نیروهای ذخیره در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی به طور جدی در حال افزایش است».

امروز همچنین پایگاه خبری «والا» گزارش داد که بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و هرتزی هالیوی رئیس ستاد کل ارتش این رژیم به سبب یک تحول امنیتی مهم، جلسه‌ای اضطراری برگزار کردند.

پایگاه خبری والا افزود: نتانیاهو تعطیلات خود در جولان را لغو کرده و با هالیوی در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو دیدار کرده است.

این جلسه اضطراری در حالی برگزار شده که صحبت‌ها در مورد کاهش آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی جهت مقابله با تهدیدات و چالش‌های پیش رو هر روز رو به افزایش است.

منبع مذکور اشاره کرد که این جلسه در سایه تشدید بحران امتناع از خدمت نیروهای ذخیره ارتش در اعتراض به تصویب لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو برگزار شده است.

جلسه اضطراری نتانیاهو و هالیوی موجب ایجاد سوالاتی پیرامون میزان اثرگذاری پدیده امتناع از خدمت نیروهای ذخیره بر توانایی و کارآیی ارتش شده است.

کمیته امنیت و امور خارجی کنست هم قرار است روز چهارشنبه جلسه‌ای ویژه را در رابطه با موضوع توانمندی و آمادگی ارتش در مواقع اضطراری برگزار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha