۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85197944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزم دولت سیزدهم برای توسعه گلستان واقعیتی انکار ناپذیر است

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به برخی اقدامات و عملکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در رفع عقب ماندگی‌های زیرساختی گلستان در بخش‌های گوناگون، گفت: عزم و اهتمام دولت و مدیران آن برای توسعه همه جانبه این استان واقعیتی انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دهرویه عصر یکشنبه در نشست خبری به‌ مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، عدالت و پیشرفت را ۲ مولفه مهم دولت آیت الله رییسی در خدمت به مردم و رفع مشکلات و کمبودهای کشور دانست و اظهارداشت: تمامی مدیران دولت از وزیران تا استانداران، فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در راستای این ۲ مولفه صادقانه و شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی به برخی اقدامات دولت سیزدهم در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: در جریان سفر ۱۳ اسفند سال ۱۴۰۰ رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به گلستان، در مجموع ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای این شهرستان مصوب شد که تاکنون چهار هزار و ۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

دهرویه افزود: این اعتبارت برای طرح و پروژه‌های نیمه کاره در گنبدکاووس مانند تکمیل طرح جمع آوری فاضلاب با هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال که ۹۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت، آبرسانی به شهر و روستاهای نوار مرزی با ۲ هزار میلیارد ریال که هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت و تعریض جاده گنبد به آق قلا با ۸۰۰ میلیارد ریال که ۳۷۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت، هزینه شد.

وی با تاکید برضرورت اطلاع رسانی عملکردها و خدمات دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته در استان گلستان و گنبدکاووس به مردم، اضافه کرد: در این دولت هیچ تصمیم و اقدامی، پشت درهای بسته اتخاذ و اجرا نشد بلکه در قالب استفاده از خرد جمعی و هیات‌های اندیشه ورز در بخش های گوناگون بوده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین گفت: سند راهبردی استان گلستان که در ۳۱ فصل تدوین شده در این شهرستان هم تاکنون در ۱۲ حوزه بومی سازی و آماده اجرا است که با تحقق آن بخش قابل توجهی از عقب ماندگی‌های زیرساختی رفع خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس هم در این جلسه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد صارمی، گفت: خبرنگاران رسالت سترگ آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و بصیرت افزایی به جامعه و افکار عمومی را برعهده دارند.

رضا شجاعی افزود: در شرایط فعلی کشور که دشمن جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی و مردم به راه انداخته است، باید با قلم و زبان گویای خبرنگاران که رزمندگان واقعی جهاد تبیین هستند، به مصاف دشمن رفت و توطئه‌ها و تبلیغات سوء آنها را خنثی کرد.

همچنین در این مراسم که یاد و خاطره «سردار ابتهاج» از خبرنگاران پیشکسوت گنبدکاووس گرامی داشته شد، سه تن از خبرنگاران به نمایندگی مسائل و مشکلات قشر خبرنگاران را مطرح و خواستار توجه بیشتر به این قشر شدند.

تعامل و ارتباط بیشتر مدیران با رسانه‌ها و خبرنگاران، بیان مطالبات مردم توسط خبرنگاران در شورای اداری، تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران شرق گلستان در گنبدکاووس و ضرورت پاسخ گویی مدیران به انتقادهای سازنده خبرنگاران و رسانه‌ها از دیگر مسائل مطرح شده توسط نمایندگان خبرنگاران بود.

همچنین در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی گروه صنعتی و تولیدی صباح از خبرنگاران تجلیل شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha