هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه ای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره و تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

به گزارش ایرنا، «حسن گلی» روز دوشنبه در جلسه کمیته تبلیغات هفته دولت اظهار کرد: تشکیل کمیته تبلیغات هفته دولت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیانگر این مطلب مهم است که اطلاع رسانی و انعکاس خدمات دولت باید با بهره گیری از قالب‌های مختلف هنری صورت گیرد و برای تحقق این مهم برقراری ارتباط بین روابط عمومی ادارات و سازمان‌های دولتی با انجمن هنری و هنرمندان یک ضرورت است.

وی با اشاره به شعار و منش مردمی سازی دولت سیزدهم گفت: لازم است برنامه افتتاح طرح های ایام هفته دولت با حضور مردم و تشکل های مردمی برگزار شود.
گلی با بیان اینکه روابط عمومی ها بخشی از نظام تبلیغ کشور هستند، افزود: صدا و سیما، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، نشریات مکتوبات و بیلبوردهای شهری از جمله مهمترین ظرفیت های رسانه ای هستند که دستگاه های دولتی می توانند برای انعکاس و تبیین دستاوردهای خود از آنها بهره مند شوند.
وی با تشریح الزامات اطلاع رسانی موثر خدمات و دستاوردهای دولت اظهار کرد: باید دستاوردهای متعدد دولت را به صورت ملموس و عینی برای مردم منعکس و در عین حال از توجیه غیرمنطقی مشکلات پرهیز کنیم.
وی برگزاری نمایشگاه تبیین عینی خدمات و دستاوردهای دستگاه های دولتی و شرکت های دانش بنیان در مجامع عمومی و محل های پر رفت و آمد را گامی موثر در راستای آشنایی مردم با عملکرد دستگاه های دولتی دانست و تاکید کرد: نتیجه اقدامات دولت باید در زندگی مردم ملموس باشد که در این راستا مدیریت برخی چالش‌ها و مشکلات موجود از اهمیت زیادی برخوردار است.
گلی ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی بین روابط عمومی دستگاه های دولتی از فعالیت اتاق خبر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام هفته دولت خبر داد و خواستار توجه بیشتر مسئولان روابط عمومی ها به کیفیت برگزاری نشست های خبری مدیران کل و رؤسای سازمان‌های دولتی شد.
«محمد عزیزی راد» مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی هم در این نشست دستورالعمل های ابلاغی در مورد نحوه بزرگداشت هفته دولت را تشریح کرد و در ادامه تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی دیدگاه های خود در خصوص موضوع جلسه را مطرح کردند.

دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha