امیدوار به کسب مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات جهانی هستیم

رشت - ایرنا - رئیس هیات تیراندازی گیلان گفت: با توجه به حضور ۲ ورزشکار شایسته این استان در رقابت‌های جهانی تیراندازی، امیدوار به کسب مدال توسط این ورزشکاران هستیم.

حسین علی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سجاد پورحسینی و زینب طوماری ۲ ورزشکار زبده و شایسته استان گیلان به مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو آذربایجان اعزام شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها، جنبه انتخابی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را دارد و به همین دلیل کسب مقام و مدال در این دوره از مسابقات بسیار مهم است و ورزشکاران زبده جهان نیز برای کسب سهمیه المپیک، در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

علی‌پور ادامه داد: مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان از روز ۲۸ مرداد ماه در باکو آذربایجان آغاز خواهد شد که سجاد پورحسینی در رشته تپانچه و مسافت ۱۰ مترحضور خواهد یافت؛ زینب طوماری نیز در ۲۵ متر با حریفان خود به رقابت می پردازد.

رئیس هیات تیراندازی گیلان اضافه کرد: سجاد پورحسینی ورزشکار شایسته استان گیلان عنوان قهرمانی جهان در رشته تپانچه ۱۰ متر را در اختیار دارد و سال گذشته نیز به همراه تیم ملی تیراندازی در رقابت‌های جهانی باکو آذربایجان و مصر به مقام قهرمانی دست یافته بود.

علی‌پور خاطرنشان کرد: همچنین زینب طوماری بالاترین امتیاز را در ۲۵ متر تپانچه دراختیار دارد و اگر بتواند در رقابت‌های جهانی نیز با همین آمادگی حضور یابد، بی شک مدال خوش رنگی از مسابقات جهانی باکو آذربایجان را کسب خواهد کرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه سجاد پورحسینی و زینب طوماری ۲ ورزشکار شایسته استان گیلان در رشته تیراندازی سهمیه بازی های آسیایی را نیز کسب کرده و در آن رقابت‌ها هم حضور خواهند یافت که امیدواریم در بازی‌های آسیایی نیز مدال کسب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha