زمان دیدار انتخابی تانک روس‌ مشخص شد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه زمان دیدارهای انتخابی اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم را به مسوولان فدراسیون این کشور اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در پایگاه سیریوس برگزار می‌شود که طی آن ترکیب حضور در مسابقات جهانی پیش از المپیک در بلگراد مشخص می‌شود.

برهمین اساس زمان برگزاری دیدار انتخابی اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد روسیه مشخص شد و قرار است در این انتخابی زائوربک سیداکوف و عبدالرشید سعدالله‌یف به مصاف حریفان خود بروند. این ۲ قهرمان جهان و المپیک به دلایل مختلف نتوانسته بودند در مسابقات قهرمانی کشتی روسیه حضور داشته باشند. البته سیداکوف و سعدالله‌یف در جام کنکورد به میدان رفتند که سیداکوف به عنوان نایب قهرمانی و سعدالله‌یف به عنوان قهرمانی رسید.

در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد روسیه چرمن والیف در وزن ۷۴ کیلوگرم به عنوان نخست رسید. همچنین در وزن ۹۷ کیلوگرم علیخان جبرائیل‌اف از داغستان توانست در سکوی نخست قرار گیرد.

حاجی‌مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی روسیه در خصوص برگزاری دیدار انتخابی برای ۲ وزن ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم گفت: قرار است این مسابقه در ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) برگزار شود که جزئیات بیشتر از مسابقات انتخابی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه اعلام کرد: اردو تیم ملی کشتی آزاد در حال برگزاری است و تمام مدعیان روسی در این اردو حضور دارند همچنین آنان از لحاظ جسمی نیز هیچ مشکل مصدومیتی ندارند و با انگیزه تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha