۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبر: 85198245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محمود کریمی: حال مستانه «سیدحسین عرب» در یادها باقی خواهد ماند

تهران- ایرنا- «محمود کریمی» از مرحوم «سیدحسین عرب» پیرغلام و روضه خوان اهل بیت(ع) به عنوان مداحی یاد کرد که حال مستانه و نوای الهی او تا دم مرگ در یادها باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا محمود کریمی مداح اهل بیت(ع) در یادداشتی به مناسبت درگذشت سیدحسین عرب نوشت: چاکران دربار حضرت سیّدالشّهدا علیه‌السّلام، همگی بر این باورند که مرحوم حاج سیّد حسین عرب رحمة‌الله علیه در وفای نسبت به ارباب بی‌کفن خویش قطعاً کم‌نظیر بود.حال مستانه و نوای الهی آن عزیز تا دم مرگ در یادها باقی خواهد ماند. برای بازماندگانش صبر جمیل و برای ایشان علوّ درجات و آرامش در آغوش موالیانش را مسئلت داریم.


حاج سید حسین عرب از پیرغلامان و مداحان پیشکسوت منطقه شمیران تهران که مدتی پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده بود، دیروز، یکشنبه ۲۲ مرداد در سن ۷۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت. این مداح سیدالشهدا(ع) دهه اول ماه محرم امسال در هیأت ریحانةالنبی(س) مداحی کرده بود.

پیکر این پیرغلام اهل بیت(ع) امشب به حرم امامزاده علی اکبر علیه السلام چیذر انتقال داده می شود تا شاگردانش و همه آن‌هایی که پای روضه ‌هایش اشک ریخته‌اند، با او وداع کنند.

این مراسم با مداحی محمود کریمی و دیگر مداحان اهل بیت (ع) از نماز مغرب و عشاء در این آستان مقدس برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha