۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85198259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۷۰۰ ورزشکار در هیئت آمادگی جسمانی ایلام فعالیت دارند

ایلام - ایرنا - رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان ایلام با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۷۰۰ ورزشکار در هیئت آمادگی جسمانی ایلام، گفت: بیش از ۲۰ رشته در بخش آمادگی جسمانی در استان فعال است.

علیرضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزشکاران استان ایلام در سال های اخیر استقبال خوبی از رشته های آمادگی جسمانی نشان دادند به طوری که هم اکنون ۲ هزار و ۷۰۰ ورزشکار استان در ۲۰ رشته آمادگی جسمانی در استان فعالیت دارند.

وی گفت: کمیته‌ها و گروه‌های فدراسیون آمادگی جسمانی شامل انجمن آمادگی جسمانی و گروه کلنتیکس، انجمن پیلاتس، انجمن یوگا، انجمن کار با دستگاه‌های آمادگی جسمانی و گروه‌های بادی بیلد و وسایل ارتعاشی، کتل بل و جیمستیک، انجمن ایروبیک و گروه کانگوجامپ، انجمن ورزش‌های در آب، کمیته تمرینات ورزشی کاربردی و...است.

عزیزی اضافه کرد: از دیگر کمیته های آمادگی جسمانی می توان به کراس فیت، کمیته کراس ترینیگ، کمیته کلیستنیکس، کمیته بادی بالانس، کمیته باراوسل، کمیته فیوژن فیتنس، کمیته تمرینات معلق، کمیته دوچرخه ثابت و چرخ های سالنی، کمیته روش‌های تمرینی EMS، کمیته آمادگی جسمانی پارسی، کمیته جامپینگ فیتنس، ‌ کمیته ایروپامپ و کمیته حرکات اصلاحی اشاره کرد.

۲ هزار و ۷۰۰ ورزشکار در هیئت آمادگی جسمانی ایلام فعالیت دارند

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان ایلام با اشاره به ۵۰ باشگاه خصوصی در استان ایلام در زمینه رشته های آمادگی جسمانی فعالیت دارند، افزود: برنامه هیئت آمادگی جسمانی استان ایلام برگزاری مسابقات استانی در شهریورماه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور است.

وی گفت: هم اکنون هیئت آمادگی جسمانی در ۶ شهرستان استان ایلام نیز فعال شده و یکی از مهمترین برنامه های هیئت آمادگی جسمانی استان ایلام، آموزش مربیان برای توسعه این ورزش در سطح استان است.

عزیزی اضافه کرد: بیش از ۳۵۰ مربی بخش آقایان و ۱۷۰ نفر در بخش بانوان در رشته های آمادگی جسمانی در استان ایلام فعالیت دارند، هر ساله کلاس های آموزش مربی گری در استان نیز برگزار می شود.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی استان ایلام گفت: جذابیت و تنوع رشته های آمادگی جسمانی باعث استقبال جوانان استان از این رشته ها شده است، از مهمترین برنامه های هیئت آمادگی جسمانی استان کشف استعدادهای استان در این ورزش است.

عزیزی با اشاره به نوپا بودن هیئت آمادگی جسمانی استان ایلام، گفت: از مسئولان ارشد استان ایلام انتظار داریم با توجه به استقبال پرشور جوانان استان از رشته های آمادگی جسمانی، توجه ویژه ای به این رشته ها در بخش امکانات و تجهیزات داشته باشند.

به گزارش ایرنا ۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha