۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85198266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد ۳۰ درصدی سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن کاشان

۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبر: 85198266
رشد ۳۰ درصدی سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن کاشان

کاشان-ایرنا-رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان گفت:ابتدای دولت سیزدهم حجم سرمایه‌گذاری انجام شده در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت کاشان، ۶۰ هزار میلیارد ریال بود که تنها طی ۲ سال اخیر ۳۲ هزار میلیارد ریال در این حوزه سرمایه گذاری شده که نسبت به وضعیت ابتدای دولت ۳۰ درصد رشد داشته است.

مجید برازنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:همچنین با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در بخش صنعت، معدن و تجارت کاشان شاهد ایجاد سه هزار شغل جدید در این حوزه هستیم، اشتغالزایی در این بخش ها پنج درصد نسبت به ابتدای دولت سیزدهم رشد داشته است.

وی اظهار کرد: طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم ۱۲۰واحد صنعتی به بهره برداری رسیده که ۱۷درصد نسبت به ابتدای فعالیت دولت افزایش داشته است و در این مدت ۱۵ معدن جدید به بهره‌برداری رسیده که شاهد رشد ۹ درصدی در این حوزه هستیم.

کاشان با داشتن پنج شهرک، چهار ناحیه صنعتی، چهار منطقه صنعتی با مساحت حدود سه هزار هکتار اراضی در اختیار و ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی و با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و راه و راه آهن دسترسی آماده سرمایه‌گذاری است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha