۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85198329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۲ نفر در  انتخابات هیات مدیره‌های نظام پرستاری یزد ثبت نام کردند

یزد- ایرنا- رییس هیات اجرایی انتخابات نظام پرستاری استان یزد گفت: مهلت ثبت نام در انتخابات ششمین دوره هیات مدیره های نظام پرستاری استان با ثبت نام ۹۲ نفر به پایان رسید.

دکتر "محمدحسین زارع" روز دوشنبه به ایرنا گفت: در شهرستان یزد ۳۰ نفر، در شهرستان تفت ۳۴ نفر و در شهرستان اردکان تعداد ۲۸ نفر جهت رقابت در این دوره از انتخابات سازمان نظام پرستاری ثبت نام کردند.

وی افزود: اسامی کاندیداها جهت بررسی و تایید صلاحیت، به هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری استان ارسال خواهد شد و ثبت نام کنندگان در صورت اعتراض به نتایج می توانند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان مربوطه اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ ۲۸ شهریور ماه اسامی نهایی اعلام می شود و کاندیداها می توانند از تاریخ ۳۰ شهریور ماه تا پنجم مهرماه تبلیغات خود را انجام دهند.

وی اظهار داشت: انتخابات ششمین دوره هیات مدیره های نظام پرستاری استان در تاریخ هفتم مهرماه برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند در بیمارستانهای شهرستان مربوطه، آرای خود را یه صندوق های سیار بیندازند.

زارع یادآور شد: هر پرستار و هر رای دهنده که دارای کارت سازمان نظام پرستاری باشد می تواند به ۶ نفر پرستار، ۲ نفر بهیار و یک نفر کاردان یا کارشناس اتاق عمل یا بیهوشی و در مجموع به ۹ نفر رای بدهد.

استان یزد، ۲۰ بیمارستان و بیش از ۲ هزار پرستار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha