توقیف محموله ۵۰ میلیارد ریالی قاچاق در لرستان و چند خبر انتظامی

خرم‌آباد - ایرنا - توقیف تریلر حامل ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، کشف موتور سیکلت قاچاق ۹ میلیارد ریالی و دستگیری کلاهبردار با وعده های فریبنده سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه بیست و سوم مردادماه است.

توقیف تریلر حامل ۵۰ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سربازارن گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی در راستای مبارزه با مخلان اقتصادی، موفق به شناسایی یک محموله بزرگ قاچاق شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار " یحیی الهی " روز دوشنبه اظهار داشت: پس از اقدامات لازم، خودرو تریلر کشنده حامل بار در محور پلدختر – خرم آباد طی یک اقدام ضربتی توقیف و پس از بررسی مشخص شد، حامل تعداد ۳۶ هزار و ۵۰۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه خارجی فاقد هرگونه مجوز و بصورت قاچاق می باشد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی قاچاق فاقد پلاک به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهرستان"دلفان" کشف و ضبط شد.

به گفته سردار الهی، ماموران یگان امداد "دلفان"حین گشت به یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی فاقد پلاک مشکوک شدند و با اشاره به عدم ارائه هرگونه مدارک معتبر از سوی راکب موتورسیکلت و احراز قاچاق بودن وسیله نقلیه مذکور، جهت سیر مراحل قانونی توقیف و سرنشین آن دستگیر شد.

کشف کلاهبرداری با وعده های فریبنده

فرمانده انتظامی لرستان همچنین افزود: کلاهبردار حرفه ای با وعده های فریبنده خرید خودرو برای دیگران با کشف ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان"خرم آباد" دستگیر شد.

سردار الهی اظهار داشت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر تحت عنوان مشارکت در فعالیت های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم را در شهرستان"خرم آباد" شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از وی کشف شد.

سردار الهی بیان کرد: اعتماد نا بجای شهروندان به این افراد، با وعده های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha