رسانه‌ها با تنویر افکار عمومی، نیروهای مسلح را در تامین بهتر مرزها یاری دهند

​گرگان - ایرنا - معاون فرهنگی - اجتماعی فرماندهی مرزبانی گلستان گفت: دشمن آشکارا در حال تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این شرایط رسانه‌ها با انتشار مطالب روشنگرانه به تنویر افکار عمومی و روشن‌سازی و آگاهی بخشی جامعه به خصوص مرزنشینان بپردازند و نیروهای مسلح به خصوص مرزبانی را در تامین بهتر مرزها یاری دهند.

سرهنگ دوم حسن الوند روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: کسب اطلاعات درست از منابع و مراجع رسمی و معتبر در کنار سرعت، دقت و صحت اصولی است که خبرنگاران باید آن را رعایت کنند که این مهم سبب اعتباربخشی به خبرنگار و رسانه‌ مربوطه و همچنین اعتماد داشتن مردم به آن مجموعه می‌شود.

وی بیان کرد: خبرنگاران با مطالب خود به ویژه در بخش‌های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی می‌توانند به امیدآفرینی در بین مردم کمک کنند.

رسانه‌ها با تنویر افکار عمومی، نیروهای مسلح را در تامین بهتر مرزها یاری دهند

الوند دامه داد: نقش رسانه‌ها در دنیای امروز که عصر ارتباطات و تکنولوژی‌ست، ارزنده و ارزشمند بوده و این نقش مهم بر کسی پوشیده نیست.

وی به خدمات مرزبانی گلستان در برقراری بهتر امنیت اشاره کرد و گفت: کشف مستمر کالاهای قاچاق، یکی از نشانه‌های اهتمام این نیروی نظامی برای جلوگیری از اخلال اقتصادی در کشور است.

معاون فرهنگی - اجتماعی فرماندهی مرزبانی گلستان ادامه داد: در بخش مبارزه با کالای قاچاق فرماندهی هنگ مرزی اترک و فرماندهی مرزبانی دریایی، دستاوردهای خوبی داشتند که نسبت به سنوات گذشته در میزان مواد کشف شده و نیز تعداد پرونده‌های متشکله، رشد داشتیم.

وی تاکید کرد: پرسنل جان برکف و همیشه آماده و حاضر مرزبانی، در تمام طول روز، به صورت ۲۴ ساعته در حال رصد و پایش نقاط مختلف مرزی کشور هستند تا اجازه اجرای نقشه‌ها و برنامه‌های دشمن را ندهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha