فرماندار چالوس: برای جذب گردشگران خارجی و داخلی به قلم خبرنگاران نیاز است

نوشهر- ایرنا - فرماندار چالوس گفت : در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گسترده با هدف معرفی ظرفیت های شهرستان برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به قلم خبرنگاران نیاز داریم چرا که این قشر نقش بسیار اثربخشی در گسترش و توسعه منطقه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی قاسمی روز دوشنبه در آیین پاسداشت روز خبرنگار این شهرستان افزود : این طلایه داران عرصه آگاهی با اطلاع رسانی به‌موقع هشدارهای بروز احتمالی حوادث غیر مترقبه نقش پیشگیرانه هم دارند و بنابراین باید از این ظرفیت و سرمایه انسانی به بهترین شکل ممکن در این شهرستان بهره برد و این به هنر ، تدبیر و درایت مسوولان بر می گردد.

فرماندار چالوس در بخشی دیگری تاکید کرد : تا زمانی که عهده دار چنین مسوولیتی هستم هیچ مسوولی حق شکایت علیه خبرنگاران در این شهرستان را ندارد.

وی خاطرنشان کرد : تاکید استاندار بالاترین مقام ارشد اجرایی استان در همایش پاسداشت روز خبرنگار در نوشهر در همین زمینه بود و دستورالعمل آن هم روز شنبه به این فرمانداری گزارش شده بنابراین همه مسوولان دستگاه های اجرایی به عنوان کارگزار دولت باید از این راهبرد استاندار تبعیت کنند.

فرماندار چالوس: برای جذب گردشگران خارجی و داخلی به قلم خبرنگاران نیاز است

این مقام مسوول اظهار کرد : فردی اگر امروز در نظام جمهوری اسلامی عهده دار مسوولیت می شود همانطوری که از عنوان جایگاه او پیداست یعنی گاهی اوقات مورد پرسش و سوول اهالی رسانه قرار می گیرد و ذات و رسالت اصلی خبرنگاران هم پرسشگری و مطالبه گری است و این مسوول نباید از انتقادهای سازنده خبرنگاران ناراحت شود.

قاسمی بیان داشت : در شرایط کنونی مسوولان افزون بر آنکه باید به پرسش های خبرنگاران بموقع پاسخ دهند بلکه اگر نقد و نظری از عملکرد آنان شد نباید ناراحت و واکنشی ازخود نشان دهند بلکه باید آستانه صبرشان را بالا ببرند و برای اصلاح امور نسبت به نقدهای سازنده از سوی خبرنگاران و ارایه راهکار های لازم بیش از پیش تلاش کنند.

فرماندار چالوس: برای جذب گردشگران خارجی و داخلی به قلم خبرنگاران نیاز است

قاسمی با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی گفت : آنچه باید به عنوان راهبرد اصلی مسوولان در مسندکاری قرار گیرد این است روایت نخست رویدادها را در اختیار رسانه های شناسنامه دار شهرستان قرار دهند تا خدای ناکرده با کوچک ترین کوتاهی کار دست خودمان ندهیم چرا که اگر این اتفاقات در اختیار دیگران و رسانه های بیگانه قرار گیرد تبعات سوء آن متوجه مردم و ما مسوولان می شود.

فرماندار چالوس: برای جذب گردشگران خارجی و داخلی به قلم خبرنگاران نیاز است

مقام عالی دولت در شهرستان چالوس خاطرنشان کرد : در شرایط کنونی درگیر یک جنگ رسانه ای در سطح کشور و حتی جهان هستیم دشمن ، دشمنی خود را می کند چرا که هدف و منظورش انتشار تصاویر نادرست و وارونه از دستاوردهای نظام ، ناکارآمدی و سیاه نمایی عملکرد مسوولان و در نهایت ایجاد شکاف بیشتر میان مردم و مسوولان است به عبارتی دشمن می خواهد با ابزار رسانه مردم ایران را سرخورده ، منفعل و بی هویت نشان دهد.

فرماندار چالوس گفت : این طلایه داران عرصه آگاهی با اطلاع رسانی بموقع هشدارهای بروز احتمالی حوادث غیر مترقبه نقش پیشگیرانه هم دارند و بنابراین باید از این ظرفیت و سرمایه انسانی به بهترین شکل ممکن در این شهرستان بهره برد و این به هنر ، تدبیر و درایت مسوولان بر می گردد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

فرماندار چالوس: برای جذب گردشگران خارجی و داخلی به قلم خبرنگاران نیاز است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha