۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85198507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶۵ اثر به  نمایشگاه عکس صنعت در کردستان ارسال شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85198507
۴۶۵ اثر به  نمایشگاه عکس صنعت در کردستان ارسال شد

سنندج-ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: ۴۶۵ اثر توسط عکاسان کردستانی به نخستین نمایشگاه عکس صنعت استان ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر عبدالملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: این تعداد اثر توسط ۵۱ عکاس در محورهای اعلام شده در فراخوان برپایی نمایشگاه به اتاق بازرگانی سنندج به عنوان مجری این برنامه ارسال شد.

وی از استقبال گسترده هنرمندان و عکاسان استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی‌ها و چالش‌های صنعت و تولید اشتغال آفرین روز سه شنبه ۲۴ مرداد سال جاری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برپا می شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج بیان کرد: حیدر رضایی، فرهاد مطاعی و مهدی توکلی از عکاسان برجسته کشور داوران نخستین نمایشگاه عکس صنعت در استان هستند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه از بین آثار ارسال شده ۴۰ اثر برای نمایش در این نمایشگاه برگزیده شده است، اضافه کرد: عکس های عکاسان استان متشکل از فرشید اردلان، الهام امی، هژیر الله‌مرادی، سید مصلح پیرخضرانیان، مبین پیمانکار، سید لطیف حسینی نسب، سید جلال حسینی، جلال داسار، بختیار صمدی، نوید صیدیمرادی، جمشید فرجوندفردا، علی اصغر فیض‌اللهی، کیوان فیروزه‌ای، رامیار قریشی و عرفان کرمی در نخستین نمایشگاه در معرض بازدید قرار می گیرد.

وی از آمادگی اتاق بازرگانی سنندج برای برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس صنعت در ایران به میزبانی کردستان خبر داد و گفت: این مهم با حمایت مدیران کشوری و با توجه به ظرفیت های هنرمندان کردستانی قابل انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha