دادستان منوجان: ردپای اختلافات شخصی در قتل چهار نفر از اهالی این شهرستان مشهود است

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب منوجان از قتل چهار نفر در یکی از روستاهای منطقه تیاب این شهرستان خبر داد و گفت: ردپای اختلافات شخصی در این پرونده وجود دارد و اعلام نتیجه قطعی وابسته به دستگیری عاملان این جنایت است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، مصیب آسیابانی در تشریح این خبر افزود: مقتولان همگی مرد و اهل و ساکن یکی از شهرستان های مجاور منوجان هستند که ۲ نفر از آنها پدر و فرزند و ۲ نفر دیگر نیز خواهرزاده یکی از مقتولان هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه این افراد با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده اند، تصریح کرد: این درگیری در یک منطقه کوهستانی و سخت‌گذر و به دور از منازل مسکونی روستایی رخ داده و عامل یا عاملان قتل نیز اقدام به فرار کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ادامه داد: پرونده مربوطه در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی است و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده ادامه دارد.

آسیابانی از مردم خواست از توجه به هرگونه شایعات خودداری کنند و دستگاه قضایی پس از بررسی های تخصصی و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت، نسبت به اطلاع رسانی درباره جزئیات آن اقدام خواهد کرد.

منوجان در فاصله ۴۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha