فرماندار شاهرود: همکاری با خبرنگاران از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران است

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: همکاری با اهالی رسانه و خبرنگاران در ارایه عملکرد، یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب جلالی روز دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته دولت در سرسرای ولایت فرمانداری شاهرود با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هر چه بهتر مناسبت هفته دولت، افزود: اطلاع‌رسانی در خصوص افتتاح طرح‌های هفته دولت باید نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر باشد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های برون رفت از چالش‌‍‌های به وجود آمده پس از مسایل سال گذشته، توجه بیشتر به مناسبت‌ها است، افزود: معرفی عملکرد دستگاه‌های اجرایی طی سال گذشته از سوی مدیران امید را در جامعه زنده می‌کند.

جلالی، برپایی میز خدمت هر هفته در مصلای نماز جمعه را به منظور پاسخگویی به مردم شیوه جدیدی برای خدمت رسانی دانست، ابراز کرد: اگر عملکرد دستگاه‌های اجرایی به درستی و به موقع اطلاع‌رسانی نشود، دشمنان با تعبیر ناصحیح آن را به مردم انتقال می‌دهند.

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه نصب بنر به مناسبت هفته دولت در اداره‌ها ضروری است، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزاری نشست‌ با حضور خبرنگاران را در راستای تبیین عملکرد اجرایی در دستور کار قرار دهند.

فرماندار شاهرود: همکاری با خبرنگاران یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران است

ضرورت ثبت طرح‌های افتتاحی ویژه هفته دولت در سامانه منتاک

فرماندار ویژه شاهرود تاکید کرد: فقط طرح‌هایی که از سوی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سامانه «منتاک» ثبت شده‌است، در هفته دولت قابل افتتاح است.

وی با بیان اینکه طرح‌های افتتاحی که در سامانه ثبت نشده باشد، مورد قبول استانداری و فرمانداری نیست، ابراز کرد: تاکنون ۴۵ طرح اقتصادی شهرستان شاهرود از سوی دستگاه‌های اجرایی از جمله میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و پارک علم و فناوری، در سامانه ثبت شده است.

جلالی با بیان اینکه مسئولان ۴۸ ساعت فرصت ثبت طرح‌ها را در این سامانه دارند، اظهار کرد: تاکنون طی ۲ مرحله فهرست طرح‌ها از دستگاه‌های اجرایی شهرستان استعلام شده است.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۱۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت بهره‌برداری و عملیات اجرایی آغاز شد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha