آمار ثبت نام کنندگان مجلس دوازدهم در استان یزد به ۷۷۷ نفر رسید

یزد - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: با بررسی بخش دیگری از مدارک ثبت نامی‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، تعداد داوطلبان به ۷۷۷ نفر رسید که در چهار حوزه انتخابیه این استان پیش ثبت نام کردند.

"سعید رستگاری" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع پیش ثبت نام کنندگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد تعداد ۶۵۶ نفر آقا و ۱۲۱ نفر نیز خانم هستند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه اردکان ۹۴ نفر ،حوزه انتخابیه تفت و میبد ۱۲۱ نفر ، حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم، بهاباد و مروست ۱۵۳ نفر و در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر نیز تعداد ۴۰۹ نفر ثبت نام کردند.

آمار ثبت نام کنندگان مجلس دوازدهم در استان یزد به ۷۷۷ نفر رسید

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد گفت: مدرک تحصیلی ۱۳۳ نفر دکتری و بقیه ثبت نام کنندگان مدرک تحصیلی پایین تر دارند و بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال با تعداد ۲۰۳ نفر از کل آمار است .

رستگاری اظهار داشت: باتوجه به اینکه بررسی مدارک افرادی که در دقایق آخر ثبت نام کرده اند توسط ستاد انتخابات کشور هنوز ادامه دارد، لذا امکان تغییر آمار وجود دارد و در زمان های بعدی اعلام می گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha