دشمن در برخورد با ایران دچار خطای محاسباتی شد

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دشمن مثل همیشه در مقابله و برخورد با ایران دچار خطای محاسباتی شد و شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان، افزود: در دنیای امروزی دشمن از معنا بی معنایی می‌سازد و با دروغ‌ و وارونه کردن حقیقت به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در بحران هویت و جنگ تمام عیار ترکیبی علیه ایران اسلامی که معناها در حال واژگونی است و فضای مجازی میدان عمل دشمنان شده، باید با کارهای واقعی، امیدآفرین و خدمت رسان این وضعیت را تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه در این جنگ خیلی از افراد دچار خطای محاسباتی هستند، افزود: دشمن خطای محاسباتی همیشگی دارد و فکر می‌کند با ابزار مادی و فناوری خود، برتری دارد درحالیکه چنین نیست.
سردار زهرایی گفت: فتنه سال گذشته نشان داد شهدایی مثل "آرمان‌ها و عجمیان‌ها" که از گروه‌های جهادی برخواسته بودند، ورق فتنه را به نفع نظام اسلامی برگرداندند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: نوک قله حرکت‌های جهادی تربیت نسل "حججی‌ها، دانشگرها، آرمان‌ها و عجمی ها"ست و ما لشکری انسان‌ساز برای انقلاب هستیم و در تمدن نوین اسلامی باید پیش رو و پیش‌قراول باشیم.
زهرایی ادامه داد: فتنه سال گذشته یک فتنه بزرگ ترکیبی علیه نظام اسلامی بود و برخی در بیرون، دچار اشتباه محاسباتی شدند و دروغ های بسیاری را در زیست مجازی خود پذیرفتند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در جنگ شناختی سال گذشته همه به میدان آمدند و رویکرد نظام اسلامی، شنیدن همه صداها بود ولی آنجا که بچه‌هایی از جنس انقلاب به میدان آمدند این فتنه به نفع انقلاب برگشت.
وی تصریح کرد: در جنگ شناختی سال گذشته که همه به میدان آمدند در مجموع ۹ نفر از شهدای امنیت، مسئول یا عضو بسیج سازندگی بودند.
این مسوول ادامه داد: چشمه جوشان انقلاب اسلامی که از مکتب عاشورایی الهام می‌گیرد، تمام شدنی نیست زیرا این مکتب، "آرمان ها" تربیت می‌کند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: امروز در موقعیتی هستیم که توفیق خدمت داریم و باید هر روز انسان هایی از جنس انقلاب را بر لشکر خودمان اضافه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha