۸۵ هزار بسیجی زنجانی در طرح شهید سلیمانی خدمت رسانی کردند

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضور فعالی دارند و در دوران کرونا ۸۵ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با تاکید بر اینکه بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند، افزود: پروژه‌های بسیار مهمی در کشور توسط بسیج در بخش های عمرانی، آبادانی و سازندگی اجرا شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: در کنار بسیج سازندگی همه نیروهای سپاه پاسداران، همه نیروهای زمینی و حتی قرارگاه‌های منطقه‌ای در محرومیت‌زدایی به ویژه در تامین آب شرب مورد نیاز مردم وارد میدان شدند.
کرمی با بیان اینکه نقش بسیج در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی همواره پررنگ بوده و تاکنون فعالیت های موثری در این زمینه انجام داده است، گفت: بسیج در همه صحنه‌ها به صورت جهادی وارد عمل می شود و بسیجیان در دوران هشت سال دفاع‌ مقدس، زیباترین صحنه‌ها را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه بسیج در صحنه‌های فرهنگی، موثرترین و معنوی‌ترین برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرده است، ادامه داد: بسیج در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ‌ نرم دشمنان همواره در صحنه حضور موفق داشته و پیروز شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج در سازندگی و محرومیت‌زدایی، سالانه هزاران پروژه را به ویژه در مناطق محروم اجرا و در اقتصاد مقاومتی نیز به منویات مقام معظم رهبری عمل می کند.
سردار کرمی اضافه کرد: امروز جهادگران مانند رزمندگان اسلام و مناطق محروم، صحنه هایی از جبهه های مقاومت است و خدمت رسانی جهادگران یادآور خاطرات شیرین و پیروزی های رزمندگان اسلام است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز میدان جهاد فراهم است و گروه های جهادی میدان داری می‌کنند، خاطر نشان کرد: ایمان، اعتقاد، بصیرت و ولایتمداری گروه های جهادی عامل موفقیت این عزیزان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha