خطیبی: پیکان با فلسفه من همخوانی دارد/ به من هم تیم ۷۰۰ میلیاردی بدهید شاید جواب داد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هر تیمی به ما رسید گفت پول نداریم. من هم آرزویم حضور در تیمی با بودجه ۷۰۰ میلیارد است، اما معرفی استعداد برای من بیشتر از جام ارزش دارد.

به گزارش ایرنا، رسول خطیبی امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: هفته قبل بازی خوبی برابر نساجی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز بگیریم. آن مسابقه تمام شد. فردا هم با گل‌گهری بازی داریم که از حضور سرمربی، بازیکنان با کیفیت بهره می‌برد و بازی اولش را برده است. این بازی هم برای آنها و هم ما دیدار سختی خواهد بود.

وی افزود: من دوست داریم تیم هجومی بازی کند و فرقی ندارد که حریف چه جایگاهی در جدول دارد؛ دوست دارم کیفیت تیمم خوب باشد و موقعیت‌سازی کنیم. هر کسی بازی پیکان را نگاه می‌کند لذت ببرد. فردا هم برای برد به زمین می‌رویم. با تیمی قوی و حرفه‌ای بازی داریم. هرکس از موقعیت‌هایش استفاده کند پیروز شود و امیدوارم تیم پیروز پیکان باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با نقل و انتقالات تیمش تاکید کرد: ما هنوز جا داریم. فلسفه باشگاه و خود من این است که به جوانانی بازی دهیم که آینده فوتبال ما باشند. هنوز سه جای خالی داریم و در این هفته قطعا بازیکن می‌گیریم اما عجله‌ای هم نداریم چون بازیکنان خوب با تجربه و جوان داریم و سعی می‌کنیم نفراتی بگیریم که هم به تیم کمک کنند.

خطیبی تاکید کرد: زمانی که آمدم سه چهار بازیکن ما رفته بودند و یکی دو بازیکن بند جدایی داشتند که پول کلان برای خرید آنها هزینه شد. کار برای ما سخت بود اما مدیریت باشگاه همراه بود و توانستیم هر چه سریعتر تیم را جمع کنیم. تعدادی هم چند روز مانده به آغاز لیگ به ما اضافه شدند و از نظر بدنی آماده نبودند. سعی می‌کنیم کنار آنها دو سه بازیکن هم بگیریم که تیممان کامل شود.

وی در رابطه با وضعیت ورزشگاه دستگردی خاطرنشان کرد:‌ این موضوع در حیطه من نیست. کیفیت زمین برای من مهم است. دستگردی از زمین‌هایی است که مورد تائید همه است. بقیه مسائل به من مربوط نمی‌شود. فوتبال ما از نظر سخت افزاری عقب است و باید خیلی کار کنیم. همیشه کشورهای عربی را مسخره می‌کردیم اما از نظر امکاناتی ۱۰۰ سال دیگر به آنها نمی‌رسیم. مسوولان یک فکری کنند که در آینده سیستم ورزشی و ورزشگاه‌های ما در سطح جهانی باشد.

سرمربی پیکان با اشاره به بودجه تیمش برای فصل جدید گفت: من هر جا بودم پول نبوده و آرزویم این است تیمی به ما بدهند که ۵۰۰، ۶۰۰ و ۷۰۰ میلیارد بودجه داشته باشد و ما هم امتحان کنیم ببینیم می‌توانیم موفق شویم یا نه. من آلومینیوم را دو سال پیش با ۳۵ میلیارد بستم که آن بازیکنان دو سال برای آنها بازی کردند. زمانی که به تراکتور رفتم گفتند که آقا رسول بیا که وضعمان خراب است. اما برای مربیان دیگر پول دارند.

خطیبی گفت: پیکان فلسفه‌اش بازیکن‌سازی است و با آرامش کار می‌کنند. باشگاه با سیستم کاری من همخوانی دارد و می‌توانم بهتر کار کنم. مطمئن باشید امسال بیشتر از قبل بازیکن به فوتبال ایران معرفی می‌کنیم. به نظر من در کنار قهرمانی، معرفی چند جوان اهمیت دارد. سال‌های قبل هم این کار را انجام دادم. در بازی اول چند بازیکن با سنین ۱۷ تا ۲۰ سال بازی دادیم. این بازیکنان هم قدر موقعیت را بدانند و خودشان را به تیم های دیگر و تیم ملی برسانند.

دیدار تیم‌های پیکان و گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha