۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85198778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری گیلان تشدید شده است

رشت – ایرنا - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه میزان ورود گردشگران تابستانی به استان افزایش یافته است،گفت: اجرای طرح بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان آغاز شده و به دلایل گفته شده بر تعداد آنها افزوده شده است.

رضا حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نزدیک به ۳۰میلیون نفر شب اقامت از ابتدای امسال تاکنون در مراکز اقامتی ثابت و سیار استان اقامت گزیدند که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.
وی اظهار کرد: بنابر گزارش ستاد اجرایی خدمات سفر استان در خصوص رتبه‌بندی شهرستان‌ها برای اقامت مسافران، بیشترین رقم اقامت در مراکز اقامتی سه شهرستان رشت، بندرانزلی و آستارا به ثبت رسیده است.
حسن پور بیان کرد: بازدیدهای نظارتی مستمر بر مراکز اقامتی، مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی و سایر تأسیسات گردشگری این استان باهدف ارزیابی و نظارت بر روند فعالیت، ارائه خدمات مطلوب به مسافران تا پایان تابستان ادامه دارد.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گیلان اضافه کرد: در این بازدیدها کارشناسان این اداره کل و دستگاه های اجرایی مرتبط چون تعزیرات، نیروی انتظامی و بهداشت استانداردهای فنی و بهداشتی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
حسن پور ابراز امیدواری کرد: با نظارت مستمر بازرسان استان، رعایت ضوابط و مقررات و ارتقاء سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان بتوان هر چه بیشتربر کیفیت خدمات گردشگری استان افزوده شود.
گیلان دارای سه هزار و ۵۵۴ واحد تاسیسات گردشگری است و بیش از ۱۲ هزار نفر در بخش گردشگری گیلان فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha