۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85198799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگاه فدراسیون ژیمناستیک به المپیاد استعدادهای برتر برنامه محور است

سنندج- ایرنا- رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: این فدراسیون نگاه برنامه محورانه به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دارد و برای این جشنواره ها اهمیت بسیار زیادی قائل است.

عابد حقدادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آینده ورزش ژیمناستیک برای فدراسیون بسیار مهم است و برای تقویت این رشته ورزشی از طریق انتخاب نخبگان در المپیاد استعدادهای برتر برنامه دارد.

وی افزود: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر با همکاری وزارت وزرش و جوانان در رشته ژیمناستیک در بخش هنری آقایان و بانوان و ترامپولین آقایان به میزبانی استان های آذربایجان شرقی و اصفهان در دستور کار است.

رئیس فدارسیون ژیمناستیک یادآور شد: بعد از برگزاری این المپیادها و جشنواره ها، برگزیدگان و نخبگان در مسابقات برای شرکت در اردوی تیم های ملی در رده های سنی نوجوانان و جوانان مشخص می شوند که سرمایه های ورزش ژیمناستیک کشور خواهند بود.

حقدادی به برگزاری المپیاد ژیمناستیک در کردستان طی چند روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره با همکاری وزارت آموزش و پرورش و هیات دانش آموزی برگزار شد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

وی ضمن تقدیر از همکاری فدراسیون دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری این المپیاد، اضافه کرد: با تلاش هیات ژیمناستیک کردستان، مسابقات به صورت منسجم برگزار شد و بخش بانوان نیز در دستور کار است.

حدود ۱۰ هزار ورزشکار کردستانی سازمان یافته در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha