مشکات‌الزهرا صفی: سعی می‌کنم در بازی‌های آسیای نماینده خوبی برای ایران باشم

تهران- ایرنا- نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی درباره این مسابقات گفت: سعی می‌کنم به عنوان تنها نماینده تنیس ایران، برازنده باشم و بهترین نمایش ممکن را از خودم نشان دهم.

مشکات الزهرا صفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ اظهار داشت: من تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی هستم و امیدوارم که بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم. این یکی از بزرگ‌ترین مسابقات تنیس است که می‌توانم در آن نماینده ایران باشم و برای خود من بعد از مسابقات گرند اسلم، فکر می‌کنم بزرگ‌ترین مسابقات است. بازیکنان آسیایی، حریفان سختی هستند و تعدادی از آن‌ها قهرمان گرنداسلم هم شدند و امیدوار بودم نماینده‌های بیشتری داشته باشیم تا درخشش بیشتری نیز داشته باشیم ولی خب به هرحال سعی می‌کنم به عنوان تنها نماینده تنیس ایران، برازنده باشم و بهترین نمایش ممکن را از خودم نشان دهم.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمادگی بسیار بالایی دارم ولی هیچ وقت در سطح آسیا مسابقه ندادم و بیشتر در سطح جهانی رقابت کردم. الان وارد رده سنی بزرگ‌سالان شدم و حریف‌ها سن و آمادگی بیشتری دارند اما من نیز با بیشترین آمادگی پابه میدان می‌گذارم تا بتوانم نتیجه خوبی داشته باشم.

نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی با اشاره به ورود ایران به سطح ۲ جهانی عنوان کرد: این یک اتفاق خیلی بزرگ است و پس از مدت‌ها باعث شد که بازیکنان در شرایط بهتری قرار بگیرند. امیدوارم در تیم تنیس دختران ایران هم بتوانیم امسال به گروه بالاتر صعود کنیم.

وی درمورد مربی کروات خودش گفت: من پنج سال است که با وی کار می‌کنم و به نظرم او موثرترین مربی تنیس ایران بوده است. من بدون او نمی‌توانستم در جایگاه فعلی حاضر باشم و با جایگاه ۲۰۰ جهانی که متعلق به او بود، هیچ کس را در ایران نداریم. من با او ادامه می‌دهم و دوست داشتم در این مسابقات نیز همراه من باشد اما نشد. هزینه‌های این مربی را خودمان می‌دادیم و حالا نیز اسپانسری که دارم، هزینه‌های مربی و تمرین من را به عهده گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha