مجلس شیعیان لبنان: هرگونه ماجراجویی جدید اسرائیل موجودیتش را بر باد خواهد داد

تهران - ایرنا - مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان امروز دوشنبه در بیانیه ای به مناسبت سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این بار هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی علیه لبنان موجودیت این رژیم را بر باد خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری النشره، مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه خود آورده است: قدرت لبنان ناشی از وحدت ملی و انسجام میان مردم، ارتش و مقاومت آن است. لبنان با چنین قدرتی بر هرگونه تجاوز و محاصره اقتصادی غلبه خواهد کرد.

این بیانیه افزود: تا زمانی که لبنانی ها به نیروی مقاومت خود، وفادار هستند و ارتش خود را با گرمی در برمی گیرند و مسوولیت ملی خود را در برابر حاکمیت لبنان و ثباتش بدرستی می شناسند، خواهند توانست هرگونه توطئه و تهدید رژیم صهیونیستی را میان ببرند.

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان "با تجلیل از شهدای مردمی، ارتش و مقاومت که لبنان را سربلند و با نثار خون خود از امنیتش پاسداری" کردند، افزود: مقاومت لبنانی ها باعث شد که اسطوره ای به نام ارتش شکست ناپذیر در هم بشکند و معادله جدیدی در روند درگیری جهان اسلام با اسرائیل ایجاد شود.

این بیانیه تاکید کرد: هرگونه نبردی با نیروهای مقاومت موجودیت رژیم اسرائیل را به محک خواهد گذاشت.

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اضافه کرد: پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه همچنین یک قدرت بازدارنده به لبنان داده است تا در سایه آن از خاک، حاکمیت و منابع خود پاسداری کند.

در این بیانیه آمده است: نیروی مقاومت در لبنان همچنان برای حفظ کشور و بازدارندگی در برابر تجاوز و استفاده از ثروت های دریایی آن، یک تضمین و یک ضرورت است و کسانی که علیه سلاح مقاومت، موضع می گیرند از تجربه موفق مقاومت در حفاظت از کشور در برابر تروریست های صهیونیست و تکفیری درس بگیرند و به دشمن صهیونیستی و حامیانش تکیه نکنند.

این بیانیه از مخالفان سلاح مقاومت خواست که صحنه های شکست و ناکامی های رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه با مقاومت را به خاطر آوردند و دل به رژیم غاصب صهیونیستی برای هرگونه تجاوزی به لبنان نبندند.

به گزارش ایرنا، شکست رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ از مردم، ارتش و مقاومت لبنان به بحرانی در درون آن تبدیل شد. از آن زمان هرچه گذشت بر قدرت و توان مقاومت بویژه در سطح رزمی و موشکی و پهپادی افزوده شد و سطح تثیبت بازدارندگی به جایی رسید که دشمن صهیونیست جرائت ماجراجویی نظامی علیه لبنان را ندارد و خود در درون با فرسایش بویژه در سطح ارتش روبرو است.

این پیروزی دل های مبارزان مقاومت در سراسر منطقه را برای مقابله با دشمنان بیش از پیش محکم کرد و نشان داد که با نیروی اراده و اتکال به خداوند، پیروزی وعده داده شده الهی حتما محقق می شود و اکنون نگاه نیروهای مقاومت به آزادسازی سازی باقیمانده اراضی اشغالی از جمله اراضی اشغالی لبنان و سرزمین تاریخی فلسطین و جولان اشغالی سوریه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha