۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85198868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صعود سه نماینده ایران به نیمه‌نهایی

تهران- ایرنا- نخستین روز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در اردن با صعود سه نماینده ایران به نیمه نهایی همراه شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در ۲ رشته آزاد و فرنگی، طی روزهای ۲۳ تا ۲۸ مرداد در شهر امان کشور اردن برگزار می‌شود. در روز نخست، رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در حال برگزاری است.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد محمدنژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر یک مری بازاربایف از قزاقستان را مغلوب کرد و سپس با نتیجه ۳ بر یک و ضربه فنی مغلوب روسلان عبداله‌یف از جمهوری آذربایجان شد. او باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر فیلیپ فروسولا میلا از اسپانیا را از پیش‌رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر کایجی اوگینو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم، علی رضایی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۶ ابراهیم یاپراک از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر زلیم خان موتسوخایف از لهستان را از پیش‌رو برداشت. رضایی سپس ۱۰ بر صفر پاول گرایور از مولداوی را شکست داد و به نیمه‌نهایی قدم گذاشت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، فرزاد صفی جهانشاهی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب ابراگیم کادیف از روسیه شد و باید منتظر راهیابی حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر توچی گوا از چین را مغلوب کرد و در گام بعدی، با نتیجه ۶ بر یک کامیل کوروگلیف از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha